فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۰۶۳

در دیدار مدیران عامل بورس انرژی ایران و مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بررسی شد:

افزایش فعالیت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در بورس انرژی ایران

 افزایش فعالیت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در بورس انرژی ایران

مدیرعامل بورس انرژی ایران با اشاره به جایگاه برتر شرکت نفت ستاره خلیج فارس در زمینه فروش محصولات خود در رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران؛ مزایای ابزارهای نوین بورس انرژی برای صنایع بزرگ در تامین مالی را تشریح کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

 مدیرعامل این شرکت و هیات همراه در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس حضور یافته و از این مجموعه بازدید کردند. در جریان این بازدید نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد که در آن مسائل و چالش‌های شرکت نفت ستاره خلیج فارس مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مدیرعامل بورس انرژی ایران به جایگاه ویژه این شرکت در فروش محصول از طریق بازار شفاف و رقابتی بورس انرژی ایران اشاره کرد و گفت: نفت ستاره خلیج فارس برترین عرضه‌کننده بورس انرژی ایران به لحاظ حجم محصول طی ٣ سال اخیر بوده است. 

این شرکت بیشترین میزان صادرات فرآورده‌های نفتی از طریق رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران را در اختیار دارد. 

علی نقوی در ادامه این نشست به تشریح کارکرد ابزارهای نوین در اختیار بورس انرژی نظیر اوراق سلف، صندوق سرمایه‌گذاری پروژه و گواهی سپرده و کارکرد این ابزارها برای صنایع بزرگی همچون نفت ستاره خلیج فارس پرداخت. 

در این نشست مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بر استفاده از ظرفیت‌های نوین بورس انرژی ایران به‌منظور توسعه صادرات تاکید کرد. وی در ادامه به تشریح پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت پرداخت و گفت: با افتتاح طرح‌های توسعه این شرکت در زمینه بارگیری و درواقع افزایش ظرفیت بارگیری شرکت نفت ستاره خلیج فارس؛ به زودی ظرفیت صادراتی این شرکت افزایش خواهد یافت. 

همچنین در این جلسه مقرر شد تا کارشناسان شرکت نفت ستاره خلیج فارس به بررسی ابزارهای نوین پیشنهادی بورس انرژی پرداخته تا به این ترتیب فرصت بیشتر همکاری میان این دو شرکت فراهم شود. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.