فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۵۸۱

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا

در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۵ تن انواع محصول به ارزش ۴۲ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۲۶ و ۳۸ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۵۵ تن انواع کالا به ارزش ۲۸هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۸۵۲ تن سیمان، ۷۲۰ هزار و ۶۰۰ تن سنگ آهن، ۶۰۹ هزار و ۷۲۳ تن فولاد، ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۹ هزار و ۷۶۵ تن مس، ۸ هزار و ۴۲۵ تن آلومینیوم، یک هزار و ۳۴۵ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۰۰ تن مولیبدن و ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۵۸۶ هزار و ۲۵۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۳هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۲۲۵ هزار و ۶۴۸ تن قیر، ۱۲۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۱۲ هزار و ۲۰۴ تن مواد پلیمری، ۶۱ هزار تن لوب کات، ۳۹ هزار و ۸۶۷ تن مواد شیمیایی، ۱۲ هزار تن گوگرد، ۴ هزار و ۷۵۵ تن روغن، ۳ هزار تن سلاپس واکس، ۷۳۰ تن گازها و خوراک ها و ۵۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

در تالار کشاورزی نیز ۳۰۰ کیلوگرم زعفران فروخته شد. بازار فرعی نیز معامله ۶ هزار و ۱۱۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲۰۷ میلیارد تومان بود.

منبع : کالاخبر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.