خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۹۴۲۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

پایان بورس امروز ۱۳ دی ۱۴۰۲ / سبزپوشی سهام کوچک در روز نزولی شاخص کل

شاخص کل بورس ۳ هزار واحد افت کرد؛ شاخص هم‌وزن صعودی شد / ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان رسید / ۱۷۷ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد

پایان بورس امروز 13 دی 1402 / سبزپوشی سهام کوچک در روز نزولی شاخص کل

بورس تهران امروز شاهد دو روند متفاوت در سهم‌های بزرگ و کوچک بازار بود. در حالی که سهام کوچک بازار امروز توانستند شاخص هم‌وزن را اندکی بالا ببرند اما وضعیت در معاملات سهام بزرگ، متفاوت بود و شاخص کل را نزولی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بورس تهران امروز شاهد معاملات متنوعی بود که دو مسیر متفاوت را برای بازار رقم زد. در حالی که سهم‌های کوچک و متوسط بازار مورد توجه معامله‌گران قرار گرفتند و رشد را تجربه کردند، اغلب سهام شاخص‌ساز منفی شدند و شاخص کل را عقب راندند.

پایان بورس 13 دی

عملکرد شاخص‌ها

شاخص کل بورس تهران امروز با افت سه هزار و 482 واحدی، معادل 0.16 درصد افت کرد و در پله دو میلیون و 155 هزار و 283 واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن اما امروز افزایشی بود و 799 واحد بالا رفت تا با رشد 0.11 درصدی، در سطح 756 هزار و 745 واحدی قرار گیرد.

امروز شاخص کل فرابورس هم کاهشی بود و با افت 25 واحدی، معادل 0.1 درصد پایین رفت تا در پله 26 هزار و 194 واحد قرار گیرد.

حجم و ارزش معاملات خرد

امروز حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی به هفت میلیارد و 700 میلیون برگه سهم رسید که با ارزش چهار هزار و 680 میلیارد تومان انجام شد.

در معاملات روز جاری همچنین 177 میلیارد تومان پول حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خارج شد در حالی که صندوق‌های درآمد ثابت شاهد ورود پول حقیقی به مبلغ 110 میلیارد تومان بودند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.