فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۶۱۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

تحلیل بنیادی شاوان / پالایش نفت لاوان در مردادماه رکورد فروش یک ساله را زد

تحلیل بنیادی شاوان / پالایش نفت لاوان در مردادماه رکورد فروش یک ساله را زد

نگاهی به گزارش عملکردی ماهانه نماد شاوان در مردادماه نشان می‌دهد، با وجود کاهش حجم تولید پالایش نفت لاوان نسبت به ماه گذشته، حجم فروش شرکت رکورد یک ساله خود را شکسته است.

به گزارش تجارت نیوز،

بررسی پرونده مردادماه نماد شاوان، نشان می‌دهد حجم تولید این شرکت نسبت به عملکرد آن در ماه گذشته، با افت اندک 0.49 درصدی همراه بوده است. بر این اساس، پالایش نفت لاوان موفق شد، تولیدی 260 هزار و 385 متر مکعبی در مردادماه به ثبت رساند.

لاوان تولید

با وجود افت اندک سطح تولید نسبت به ماه گذشته، شاوان موفق شد رشدی چشمگیر در بخش تولید خود، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ثبت برساند. بر این اساس، شاوان موفق شد در مردادماه، افزایش 4.82 درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کند.

رکورد یک‌ساله حجم فروش شاوان شکسته شد!

پالایش نفت شاوان در پایان مردادماه، رقم 327 هزار و 477 متر مکعب را در ردیف جمع فروش محصولات خود ثبت کرده است. رقمی که موجب شد تا ستون مردادماه در نمودار مقدار فروش این شرکت در طول یک سال گذشته، در بالاترین ارتفاع قرار گیرد.

لاوان فروش

همزمان با این رکوردشکنی، در بخش مقدار فروش، شرکت رشد خارق‌العاده 49 درصدی را تجربه کرده است. همچنین سطح فروش شرکت نسبت مرداد 1402، بالغ بر 3.6 درصد افزایش یافته است. 

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.