فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۰۲۸۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۳/ مسیر نامتوازن شاخص‌ها در بازار سهام

پایان بورس امروز 17 مهر 1403/ مسیر نامتوازن شاخص‌ها در بازار سهام

بازار سهام امروز با روند نامتوازن شاخص‌های کل و هم‌وزن روبه‌رو شد. در حالی که نماگر اصلی بازار طی روزهای اخیر پیوسته کاهشی بوده است اما امروز دست‌کم سه هزار واحد از ریزش روزهای گذشته را جبران کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

شاخص کل بورس امروز با شارژ بزرگان بازار مثبت شد. نمادهای فملی، فولاد، فارس، نوری، شپدیس و کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد نماگر بازار داشته‌اند.

پایان 17

بر این اساس، شاخص کل بورس امروز سه هزار و 422 واحد رشد کرد و معادل 0.16 درصد بالا رفت تا در سطح دو میلیون و 97 هزار و 373 واحد قرار گیرد.

با این حال شاخص هم‌وزن همچنان کاهشی ماند و با افت 531 واحدی، معادل 0.08 درصد عقب رفت تا در سطح 696 هزار و 491 واحد متوقف شود.

حجم و ارزش معاملات خرد

حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی امروز 6.7 میلیارد برگه سهم بود که با ارزش سه هزار و 184 میلیارد تومان دادوستد شد. حجم و ارزش معاملات خرد خلاف شاخص کل بورس، تحرک و رشد چندانی نداشته است.

تراز پول حقیقی

تراز پول حقیقی در سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی امروز هم منفی بود و به 118 میلیارد تومان رسید. با این حال، صندوق‌های کالایی طبق روال روزهای گذشته در حال جذب پول حقیقی هستند. در این میان اما، تراز پول حقیقی در صندوق‌های درآمد ثابت، منفی شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.