کد مطلب: ۸۹۹۶۴۳

کارخانه میلگرد جدید در عراق احداث می شود

کارخانه میلگرد جدید در عراق احداث می شود

شرکت عراقی مهاج بغداد، کمپانی ایتالیایی دانیلی را برای ساخت یک کارخانه میلگرد با ظرفیت نیم میلیون تن در سال نامزد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،  با بالا رفتن تقاضای میلگرد در عراق، شرکت‌ها نیز درحال سرمایه‌گذاری برای افزایش ظرفیت تولید خود هستند تا تقاضای رو به رشد بازار را برآورده کنند. به تازگی نیز اطلاعاتی در مورد ساخت یک کارخانه جدید میلگرد منتشر شده است. گرچه خوراک این واحد نورد، بیلت وارداتی خواهد بود ولی کماکان عرصه رقابت را برای تولیدکنندگان میلگرد تنگ تر خواهد کرد. شرکت عراقی مهاج بغداد، کمپانی ایتالیایی دانیلی را برای ساخت یک کارخانه میلگرد با ظرفیت نیم میلیون تن در سال نامزد کرده است. در حالی که بیشتر تولیدکنندگان فولاد عراق در شمال کشور واقع هستند، این کارخانه جدید در منطقه صنعتی حلّه نزدیک بغداد احداث خواهد شد. میلگرد تولیدی این کارخانه با قطرهای ۱۰ تا ۴۰ میلی‌متر با استفاده از فناوری نورد با سرعت بالای ویژه دانیلی و با تمرکز بر محصولات با کیفیت مرغوب خواهد بود.

یک شرکت ماشین‌آلات اظهار داشت: با این سرمایه‌گذاری، مهاج بغداد به یک بازیگر کلیدی در بازار میلگرد ترمومکانیکی عراق تبدیل خواهد شد. گرچه اطلاعات بیشتری درباره پروژه سرمایه‌گذاری منتشر نشده است اما عملیات در تابستان سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. دانیلی مسئول تأمین تجهیزات، سامانه‌های اتوماسیون و خدمات مشاوره برای نصب، راه‌اندازی کارخانه و آموزش پرسنل خواهد بود.

منبع : فولادبان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.