کد مطلب: ۹۰۱۳۲۷

وزیر صمت: تولید در کشور باید بدون دخالت دولت صورت گیرد

وزیر صمت: تولید در کشور باید بدون دخالت دولت صورت گیرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید در کشور باید بدون کمترین دخالت دولت و با پشتوانه بخش خصوصی تقویت شده تا توسعه پیدا کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، عباس علی آبادی روز جمعه در آیین افتتاح کارخانه پاک چوب شوش که با حضور رییس جمهور برگزار شد، افزود: کارخانه تولید ام دی اف پاک چوب شوش آمیزه‌ای از صنعت و کشاورزی است که اقدامی بزرگ در راستای رونق فعالیت های اقتصادی و تجاری مرتبط با صنعت چوب در کشور محسوب می شود.

وی با تاکید بر توسعه زنجیره ارزش افزوده در صنایع و واحدهای تولیدی ، تصریح کرد: باید با تقویت بخش خصوصی به سمت رونق فعالیت های تولیدی و صنعتی در سطح حرکت کنیم.

علی آبادی گفت: توجه به کیفیت محصول در زنجیره آخر تولید و افزایش زنجیره ارزش افزوده از دیگر اولویت‌های دولت در حوزه کار و تولید است.

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با ایجاد جنگل درختان (اکالیپتوس) به مساحت ۵۵۰ هکتار در شهرستان شوش و ایجاد کارخانه ام‌دی‌اف خام و محصولات مرتبط برای ایجاد زنجیره کامل تامین تولید از کاشت بذر تا نهال و کاشت درخت و پس از آن تولید ام‌دی‌اف خام و روکش توانسته گام مهمی را برای تامین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز تولید ام‌دی‌اف بردارد و وابستگی به واردات را کم کند.

این مجموعه به صورت مستقیم و پایدار برای ۷۰۰ نفر در استان خوزستان اشتغال ایجاد می‌کند.

 رئیسی صبح امروز جمعه از فرودگاه دزفول و با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، وارد خوزستان شد.

این هشتمین سفر رییس جمهور از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به خوزستان است.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.