کد مطلب: ۸۹۳۷۸۲

مدیریت بحران شهر تهران: بیشتر بیمارستان‌‌های تهران مانند متروپل هستند

مدیریت بحران شهر تهران: بیشتر بیمارستان‌‌های تهران مانند متروپل هستند

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران می‌گوید: بیمارستان‌های تهران به لحاظ ایمنی وضع خوبی ندارند. به گفته علی نصیری ساختمان‌های A و B جزء ساختمان‌های مقاوم هستند، ساختمان‌های C نیاز به رسیدگی دارند و ساختمان‌ های D حکم متروپل را دارند و باید درشان بسته شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در همایش ملی دانشجویی مدیریت خطر حوادث و بلایا در نظام سلامت گفت: تهران اوضاع خوبی در حوزه بیمارستان داری ندارد و نیمی از بیمارستان‌های شهر تهران در ۵ منطقه شهرداری قرار گرفته و دیگر ساختمان‌ها در وضع A. B. C. D قرار گرفته‌اند.   رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: ساختمان‌های A و B جزء ساختمان‌های مقاوم هستند، ساختمان‌های C نیاز به رسیدگی دارند و ساختمان‌های D حکم متروپل را دارند و باید درشان بسته شود.

علی نصیری افزود: متاسفانه بیشتر بیمارستان‌های شهر تهران جزء ساختمان‌های گروه D هستند. رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین گفت: شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی، ارزیابی ساختمان‌های بلندمرتبه و مهم شهر تهران را آغاز کرده اند که نتایج آن به مسئولان ارائه می‌شود تا اقدامات لازم برای افزایش ایمنی و کاهش مخاطرات را انجام دهند.

ساختمان‌های ناایمن تهران

دادستانی کل کشور پیشتر نام ساختمان‌های ناایمن تهران را منتشر کرد که در آن نام چند بیمارستان از جمله بیمارستان‌های حضرت رسول اکرم، امام خمینی، طرفه، سینا، بوعلی، شهدای یافت‌آباد، لولاگر و فیاض‌بخش دیده می‌شود.

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران هم در این باره گفته: حدود ۵۰۰ مرکز درمانی یعنی بیمارستان‌ها و کلینیک، ایمن سازی را شروع کردند و ۳۰۰ مورد آن‌ها تاییدیه ایمنی دریافت کردند. جلال ملکی افزود:این موضوع رها نشده، اما ایمن سازی برخی مراکز درمانی مانند بیمارستان امام خمینی با یک مرکز درمانی کوچک، متفاوت و زمان بر است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.