کد مطلب: ۸۹۹۴۷۵

واژگونی خودرو در کویر مرنجاب ۳ کشته و مجروح بر جا گذاشت

واژگونی خودرو در کویر مرنجاب ۳ کشته و مجروح بر جا گذاشت

رئیس اورژانس کاشان با بیان اینکه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران ۳ کشته و مجروح بر جای گذاشت، گفت: یک مصدوم با بالگرد به مرکز درمانی در قم منتقل شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهرداد فرزندی پور ضمن اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو در کویر مرنجاب اظهار داشت: این حادثه در ساعت 14 جمعه چهارم اسفند ماه به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد و همکاران به محل حادثه واقع در کویر مرنجاب اعزام شدند.

فرزندی‌پور گفت: در این حادثه که در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو حدود 10 کیلومتر بعد از کاروانسرای رخ داد متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات علیرغم تلاش کارشناسان اورژانس جان خود را از دست داد و دو تن از سرنشینان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به انجام اقدامات درمانی اولیه برای مصدومین حادثه تصریح کرد: مصدومین ابتدا به وسیله خودرو شخصی و هلال احمر به مسیری نزدیکتر انتقال داده شده بودند.

وی ضمن اشاره به اعزام یکی از مصدومان از طریق بالگرد به مرکز درمانی تأکید کرد: یکی از سرنشینان خودرو که خانم بود به علت صدمات زیاد با هماهنگی با اورژانس هوایی قم به وسیله بالگرد به بیمارستان بهشتی قم منتقل و دیگر مصدوم به وسیله کارشناسان اورژانس کاشان به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل شدند.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.