کد مطلب: ۹۰۴۲۹۰

جزییات تیراندازی به دو آمبولانس در جنوب کرمان/ ضارب مسلح ۲ نفر را کشت

جزییات تیراندازی به دو آمبولانس در جنوب کرمان/ ضارب مسلح ۲ نفر را کشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از حمله مسلحانه به دو دستگاه آمبولانس خبرداد که با دو کشته و یک مجروح به همراه است.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی اصغر خیرخواه با ابراز تاسف از تحرکات غیرانسانی عصر امروز، ۱۵ فروردین ماه که منجر به کشته شدن دو نفر و مجروحیت یک پرستار شده، گفت: عصر امروز ۱۵ فروردین ماه یک دستگاه آمبولانس خصوصی در حال انتقال یک مجروح و همراهش از کهنوج به سمت جیرفت بوده که متاسفانه مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس در حوالی روستای تلشیراز از توابع شهرستان عنبرآباد قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان جزئیات این حادثه، افزود: اینکه هویت و چرایی انتقال یک مجروح و همراه با آمبولانس خصوصی چیست، در حیطه وظیفه دستگاه‌های ذیصلاح است.

خیرخواه از کشته شدن دو نفر که توسط آمبولانس خصوصی بنا به تقاضای خودشان برای انتقال از کهنوج به بیمارستان جیرفت صورت گرفته، خبر داد.

وی همچنین از مجروح شدن یک پرستار که همراه بیمار در یک آمبولانس دولتی از کهنوج به جیرفت در حال انتقال بوده خبر داد که همزمان با آمبولانس خصوصی مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وضعیت پرستار مجروح ناشی از حمله مسلحانه را مساعد اعلام کرد که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

وی با ابراز نگرانی از بکارگیری سلاح گرم و سرد برای انتقام گیری، فرهنگسازی لازم را همراه با برخوردهای قضایی به موقع خواستار شد و گفت: متاسفانه بنا به هر دلایلی همواره شاهد درگیری‌های مسلحانه و انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستیم که برای کادر بهداشت و درمان هم دردسرساز هستند.

همچنین بر اساس این گزارش، ضاربی مسلح پس از آزاد شدن پسرعموی خود در یک مرحله در کهنوج و در مرحله دیگر در عنبرآباد به سمت او تیراندازی می‌کند که او و یک نفر دیگر را به قتل رسانده و ۲ نفر هم زخمی می‌شوند. 

گفته شده زخمی‌ها یکی پرسنل بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج و دیگری راننده آمبولانس بودند.

▫️فرماندار شهرستان کهنوج گفت: اولین حادثه در کهنوج رخ داد که ضارب پسرعموی خود را که از زندان خارج می‌شود با تیر می‌زند و مصدوم می‌شود.

علی شعبانی افزود: مصدوم را به بیمارستان کهنوج می‌فرستند تا به جیرفت اعزام شود اما در مسیر، ضارب با حمله به آمبولانس پسر عموی خود و شخص دیگری را به قتل می‌رساند.

پیش از آن هم پرستار و یکی از کارکنان بیمارستان کهنوج در اتفاقی جداگانه که با آمبولانس دیگری در تردد بودند به دلیل اینکه از سوی همین ضارب مسلح به اشتباه هدف گرفته می‌شوند و تصور می‌کند همان آمبولانس حامل پسرعمویش است مورد حمله قرار می‌گیرند و مصدوم می‌شوند.

پسر عموها در نزاعی که قبلا داشته‌اند یکی کشته می‌شود و یکی به زندان می‌افتد و امروز برادر فردی که پارسال کشته شده بود به پسرعمویش حمله کرده است. پیگیری برای بازداشت ضارب جریان دارد.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.