کد مطلب: ۹۰۵۲۳۹

ترافیک سنگین در جاده هراز و کندوان‌

ترافیک سنگین در جاده هراز و کندوان‌

فرمانده پلیس راه مازندران با اعلام پرحجم بودن جاده هراز از یک‌طرفه شدن جاده کندوان از تهران به چالوس خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ یدالله جهانتاب با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ ترافیکی در آستانه تعطیلات عید سعید فطر از امروز سه‌شنبه در محورهای مواصلاتی این استان شروع شده است، اظهار داشت: هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی هراز و کندوان تردد پرحجم و ترافیک سنگین گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت 14 عصر امروز به دلیل حجم این تردد جاده کندوان یک‌طرفه اعمال شد، افزود: این ترافیک سنگین موجب شد تا از ساعت 14 این جاده از تهران به سمت چالوس کامل یک‌طرفه دستور کار قرار گیرد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد در جاده هراز نیز با حجم مسافران سنگین مواجه است، گفت: در صورت بار ترافیکی بالا و تشخیص بر کاهش این بار دستور یک‌طرفه بودن در این محور صادر می‌شود.

جهان تاب ادامه داد: هم‌اکنون تردد موتور سیکلت از محور‌های هراز، کرج - چالوس، فیروزکوه و  محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس به غیر تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، انجام نمی‌شود.

جهانتاب با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه در جاده‌های مازندران انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی رانندگان و مسافران ضمن رعایت نکات ایمنی بهتر است با فاصله از مناطق کوهستانی تردد کنند و کمربند ایمنی خود را بسته و از صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی پرهیز کنند تا دچار سانحه رانندگی نشوند.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.