خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۰۶۲

باند بزرگ قاچاق سوخت در بندر لنگه منهدم شد

باند بزرگ قاچاق سوخت در بندر لنگه منهدم شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق سازمان‌یافته سوخت در بندر لنگه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز،  مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان، گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه طی یک عملیات ضربتی توسط ضابطان قضایی، یک باند قاچاق سازمان‌یافته سوخت در شهرستان بندر لنگه، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: بنابر اخبار و گزارش‌های واصله اعضای این باند سازمان‌یافته قصد داشتند ظرف سه هفته بیش از ۲۰۰ تانکر با ظرفیت ۳۰هزار لیتر سوخت را به لنگه بارگیری و از طریق دریا قاچاق کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان، تصریح کرد: مأموران همچنین پس از شناسایی و توقیف یک دستگاه بونکر در بازرسی از آن، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

قهرمانی، بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیربط تاکنون، دو نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شده‌اند.

این مقام قضایی همچنین با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان‌یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، تصریح کرد: دستوراهای قضایی لازم جهت تحویل سوخت‌های مکشوفه به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تاکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت از زیر چتر اطلاعاتی دستگاه قضایی و ضابطان مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.