فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۵۵۲

تسهیلات ویژه پلیس برای خروج زائران اربعین

تسهیلات ویژه پلیس برای خروج زائران اربعین

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: برای زائران اربعین در زمان خروج از گیت های کشور،تسهیلات ویژه‌ای در فرآیند شناسایی، ثبت و مُهر شدن گذرنامه فراهم شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سرهنگ حکیم عبداللهی ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به اینکه فرآیند دریافت گذرنامه مانند سال گذشته به سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد، اظهار کرد: عزیزانی که از سال گذشته گذرنامه زیارتی (آبی رنگ) دارند کماکان تا ۵ سال اعتبار داشته و بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی می‌توانند برای سفر اربعین از آن استفاده کنند.

وی افزود: کسانی که اعتبار گذرنامه عادی (قرمزرنگ) آنان تمام شده است و یا افرادی که می‌خواهند جدیداً گذرنامه زیارتی بگیرند می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی «پلیس من» به آدرس police-man.ir بخش گذرنامه را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: گذرنامه زیارتی با نازل‌ترین قیمت حدود ۶۵ هزار تومان و ظرف ۷۲ ساعت صادر خواهد شد.

سرهنگ عبداللهی با بیان اینکه مسافران و زائران عزیز از هم‌اکنون جهت اخذ گذرنامه اقدام و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند، عنوان کرد: برای زائران اربعین حسینی تسهیلات ویژه‌ای در فرآیند شناسایی، ثبت و مُهر شدن گذرنامه از زمان حضور در گیت‌های پلیس برای خروج از کشور فراهم شده تا کمترین ایستایی را شاهد باشیم.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.