فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۷۷۳

پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل است؟

پنجشنبه 18 مرداد 1403 تعطیل است؟

به دلیل گرمای شدید هوا و در راستای کاهش مصرف برق، ادارات برخی استان ها پنجشنبه (18 مرداد 1403) تعطیل هستند و در برخی استان ها هم ساعت کاری تغییر کرده و کاهش یافته است.

به گزارش تجارت نیوز،

استانداری اصفهان: با توجه به افزایش نسبی دما افزایش تابش اشعه فرابنفش و کاهش کیفیت هوا ادارات استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (۱۷ و ۱۸ مرداد) تعطیل است.

«پنج‌شنبه» همه ادارات در خراسان‌رضوی تعطیل خواهد بود

همه ادارات، بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و نیز فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های روباز استان (به جز مراکز درمانی و امدادی) در روز پنج‌شنبه تعطیل خواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی، نظر به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر گرمای شدید هوا و به منظور حفظ سلامت عمومی و همچنین مدیریت مصرف انرژی، همه ادارات، بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و نیز فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های روباز استان (به جز مراکز درمانی و امدادی) در روز «پنج‌شنبه ۱۸ مرداد» تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه از عموم مردم خصوصاً کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای خواسته شده است فردا از حضور در فضای باز به ویژه در ساعات میانی روز جدا خودداری کنند.

ساعت کاری ادارات استان کرمان در روز پنجشنبه کاهش یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: بدنبال تداوم گرما در سطح استان کرمان، ساعت کاری ادارات استان در روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه نیز کاهش یافت.

علی بیگ زاده پیش از ظهر چهارشنبه اظهار کرد: در پی تداوم گرمای هوا، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در استان کرمان (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) فردا پنجشنبه ۱۸ مردادماه کاهش می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان افزود: زمان فعالیت این مراکز در روز پنجشنبه، از ساعت ۶ تا ۱۰و۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.

 

منبع : جماران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.