فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۸۵۴

تصادف کن، پول دربیاور

تصادف کن، پول دربیاور

هیچ‌کس از تصادف رانندگی خوشش نمی‌آید و همه مراقب هستند تصادف نکنند، اما عده‌ای هستند که با پای خودشان به استقبال تصادف می‌روند، اما مگر می‌شود؟

به گزارش تجارت نیوز،

این افراد صافکار و نقاش و مکانیک خودرو نیستند، بلکه تبهکارانی هستند که در جریان تصادف‌های ساختگی نقشه سرقت، زورگیری، کلاهبرداری و… را عملی می‌کنند.

در این گزارش به بررسی شگردهای مختلف تبهکاران در تصادف‌های صوری می‌پردازیم.

زورگیری در تصادف‌ صوری

۲مرد سابقه‌دار بعد از آزادی از زندان تصمیم گرفتند نقشه تازه‌ای برای سرقت بکشند. آنها سوار بر یک خودرو در خیابان‌ها پرسه می‌زدند و به‌طور صوری با شهروندان تصادف و به بهانه گرفتن خسارت، از آنها زورگیری می‌کردند.

نخستین شاکی این تبهکاران که مردی میانسال بود به مأموران گفت: چند روز قبل سر یک پیچ خودروی پرایدی با خودرویم تصادف کرد.

با اینکه راننده پراید مقصر بود، از خودرویش پیاده شد و شروع به دادو بیداد کرد. او در ادامه سراغم آمد و یقه‌ام را گرفت و گفت باید خسارتی را که به‌خودرویش وارد شده پرداخت کنم.

همان موقع بود که مرد دیگری تلاش کرد پادرمیانی کند.

او با جانبداری از راننده پراید گفت: من مقصر هستم و بهتر است خسارت او را بدهم. چون دنبال دردسر نبودم مجبور شدم خسارت اتفاقی را که مقصرش نبودم، پرداخت کنم.

راننده پراید از من ۵میلیون تومان گرفت و وقتی کمی آن طرف‌تر رفت، همان مردی که پادرمیانی کرده بود سوار خودرویش شد و به اتفاق از آنجا دور شدند.

آن زمان بود که به‌خودم آمدم و فهمیدم آنها با یکدیگر همدست بودند و همه این ماجرا نقشه‌ای از قبل طراحی شده برای سرکیسه کردن من بوده است.

با آغاز تحقیقات پلیس در این‌باره معلوم شد که این دو نفر با همین ترفند از افراد دیگری نیز زورگیری کرده‌اند.

چند روز بعد با سرنخ‌هایی که به‌دست آمده بود ۲متهم تحت تعقیب دستگیر شدند و معلوم شد آنها اعضای یک باند تبهکاری حرفه‌ای هستند و در مدت کوتاهی ده‌ها نفر را در تصادف‌های ساختگی سرکیسه کرده‌اند.

کتک خوردن برای دیه

شگرد دیگر باندهای کلاهبرداری در تصادف‌های صوری آسیب زدن به‌ خودشان برای گرفتن دیه است؛ درست مثل ۳پسر جوان که برای رسیدن به پول، این نقشه عجیب را طراحی کردند.

آنها تصمیم گرفتند با آسیب زدن به‌ خودشان، از شرکت بیمه کلاهبرداری کنند، اما درست زمانی که تصور می‌کردند نقشه‌شان با موفقیت پیش رفته، به دام پلیس افتادند.

آنها تصور می‌کردند نقشه‌ای که کشیده‌اند کاملا بی‌نقص است و مو لای درزش نمی‌رود. ۲نفرشان دست به‌کار شدند و نفر سوم را مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ تا جایی که او از ناحیه سر و صورت به‌شدت زخمی شد.

بعد از آن، هر سه پسر جوان سوار خودروی پرایدشان شده و راهی یکی از خیابان‌ها شدند.

خودرو را وسط خیابان پارک کردند. یکی پشت فرمان نشست و نقش راننده را بر‌عهده گرفت. جوان مجروح هم با سر و صورتی خونین مقابل خودرو روی زمین دراز کشید و سومین نفر نیز درحالی‌که وانمود می‌کرد شاهد صحنه یک تصادف است با پلیس تماس گرفت.

دقایقی بعد مأموران پلیس و اورژانس به محل حادثه رسیدند. جوان مجروح ناله می‌کرد.

راننده ماجرای یک تصادف ساختگی را تعریف کرد؛ درحالی‌که هر سه پسر جوان مدعی تصادف بودند، اما افسر راهور به ماجرا مشکوک شد، چراکه خبری از خط ترمز نبود و قرارگرفتن مجروح جلوی خودرو نیز با واقعیت مطابقت نداشت.

همچنین به‌نظر می‌رسید زخم‌های پسر جوان در جای دیگر ایجاد شده و همه‌‌چیز صحنه‌سازی‌ است.

منبع : بنکر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.