فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۱۸۴

چگونگی فرایند ثبت نام دانش آموزان اتباع اعلام میشود

چگونگی فرایند ثبت نام دانش آموزان اتباع اعلام میشود

وزیر آموزش و پرورش بر تعیین تکلیف چگونگی فرایند ثبت‌نام دانش آموزان اتباع طی سه روز آینده تاکید کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

علیرضا کاظمی عصر روز گذشته در هجدهمین جلسه ستاد پروژه مهر با قدردانی از تلاش مجدانه اعضای پروژه مهر استان ها، اظهار کرد: به استان هایی که در خصوص ساماندهی نیروی انسانی دچار ضعف عملکردی هستند، کمک شود تا هر چه سریعتر استان برای بازگشایی مدارس آماده شود.

وی با بیان اینکه حضور جدی و شبانه روزی در فعالیت های مربوط به بازگشایی مدارس داشته باشید، گفت: آمارهای ملی جهت گیری ها را به ما می‌دهد اما ما باید نقطه ای و منطقه ای ورود پیدا کنیم.

کاظمی با اشاره به تصحیح اوراق امتحانی شهریور ماه، تاکید کرد: برای این موضوع چاره اندیشی و وضعیت‌ تصحیح اوراق امتحانی در استان ها سریعا بررسی و پیگیری شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی تحلیل های نادرست از نتایج کنکور۱۴۰۳، ادامه داد: نتایج کنکور در چند بخش رتبه های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی تحلیل شود.

کاظمی با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش آموزان، اذعان کرد: اگر ثبت نام به درستی انجام نشود، سایر امور در پروژه مهر به صورت مطلوب انجام نخواهد گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بطور روزانه ساماندهی نیروی انسانی را پیگیری میکنم، تصریح کرد:جدول نیاز نیروی انسانی به تفکیک کلاس معلم و نیروهای کیفیت بخشی تهیه شود تا چگونگی تامین نیروی انسانی در سراسر کشور با تامین نیروهای موجود و نیروهای حق التدریس شاغلین و بازنشستگان مشخص شود.

وی برتعیین تکلیف چگونگی فرایند ثبت‌نام دانش آموزان اتباع طی سه روز آینده تاکید کرد و گفت: مدیران کل استان ها مدنظر داشته باشند که وفق قانون در بخش نیروهای خرید خدمات آموزشی فقط از نیروهایی که سال های گذشته تدریس داشتند و مستندات تجربی دارند، استفاده شود. 

بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، در این جلسه، اعضای ستاد گزارش هایی از وضعیت تامین نیروی انسانی در استان ها، تصحیح اوراق امتحانی شهریورماه و  وضعیت ثبت‌نام دانش آموزان ارائه دادند.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.