فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۸۹۵

«ایرفرانس» تعلیق پروازهای خود را به لبنان تمدید کرد

«ایرفرانس» تعلیق پروازهای خود را به لبنان تمدید کرد

شرکت هواپیمایی ایرفرانس در میانه تنش‌های ناشی از شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، تعلیق پروازهای خود را به لبنان تمدید کرد.

به گزارش تجارت نیوز،

این شرکت فرانسوی امروز پنجشنبه اعلام کرد که تعلیق پروازهای خود بین پاریس و بیروت را تا روز ۱۱ اوت (۲۱ مرداد) تمدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ایرفرانس از روز ۲۹ ژوییه (۸ مرداد) پروازهای خود را به لبنان لغو کرد و پیشتر نیز تعلیق پروازها را تا به امروز ۸ اوت (۱۸ مرداد) تمدید کرده بود.

لغو پروازها به بیروت در حالی تمدید می شود که بسیاری از شرکت های هواپیمایی، پروازهای خود را به سرزمین های اشغالی نیز متوقف کرده و به شهروندان خود هشدار داده اند از سفر به این اراضی خودداری کنند.

پیشتر وزارت امور خارجه دو کشور لیتوانی و فنلاند هر کدام در پیام هایی جداگانه به شهروندان خود هشدار دادند که تا اطلاع ثانوی به سرزمین های اشغالی سفر نکنند.

دولت لیتوانی از شهروندانش که در حال حاضر در اراضی اشغالی هستند درخواست کرد مشخصات خود را در سایت وزارت امور خارجه کشورشان ثبت کنند تا در صورت بروز هر گونه بحران و شرایط اضطرار، روند خدمات کنسولی و برقراری ارتباط تسهیل شود.

وزارت امور خارجه فنلاند نیز در پی اوضاع متشنج امنیتی در اراضی اشغالی طی پیامی به شهروندانش در ارتباط با هرگونه سفر به این مناطق، هشدار داد.

همچنین در روزهای اخیر بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی، پرواز به مقصد و از مبدا تل‌آویو را به حالت تعلیق درآورده اند.

خطوط هوایی بین المللی سوئیس پروازهای بین زوریخ در شمال این کشور و تل آویو را روز جمعه به دلیل تشدید تنش در خاورمیانه تعلیق کرد.

یک شرکت هواپیمایی ایتالیا در میانه تنش‌های فزاینده پس از ترور شهید هنیه و «فواد شکر» از فرماندهان حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی، پروازها به تل‌آویو را تعلیق کرد.

شرکت هواپیمایی «ایتا» ایتالیا در بیانیه‌ای در تارنمای خود اعلام کرد: به‌دلیل تحولات ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و برای اطمینان از ایمنی مسافران و خدمه، پروازها به مقصد و از مبدا تل‌آویو به حالت تعلیق در می‌آید.

منبع : ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.