کد مطلب: ۸۹۷۰۷۷

گرانفروشی بلیت هواپیما ادامه دارد/ سازمان هواپیمایی به وعده برخورد با ایرلاین‌های متخلف عمل می‌کند؟

گرانفروشی بلیت هواپیما ادامه دارد/ سازمان هواپیمایی به وعده برخورد با ایرلاین‌های متخلف عمل می‌کند؟

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: ایرلاین‌هایی که سقف نرخ های ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری را رعایت نکنند با برخورد قانونی مواجه می شوند

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سرانجام پس از چند هفته سکوت در برابر گرانفروشی ایرلاین‌ها و فروش بلیت پروازهای داخلی بالاتر از نرخ‌های مصوب دراین‌باره اظهارنظر کرد.

محمد محمدی‌بخش با تاکید بر این‌که ایرلاین‌هایی که سقف نرخ های ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری را رعایت نکنند با برخورد قانونی مواجه می شوند،‌ گفته بود: با آن دسته از افراد سودجو یا پلتفرم‌هایی هم که با توجه به شرایط موجود در حال سواستفاده هستند،  برخوردی شدیدتر می شود و حتی لغو امتیاز در انتظار آن ها خواهد بود.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت‌ها برای این‌که ماهیت قانونی داشته باشد باید به تصویب شورای عالی هواپیمایی برسد، یادآور شد: مگر اینکه بر اساس رای دیوان عدالت اداری، متنوع سازی نرخ انجام شود که در این صورت باز هم شورای عالی هواپیمایی نظر کارشناسی خود را اعلام می کند تا شاهد رها شدگی در خصوص نرخ بلیت هواپیما نباشیم.

وی تصریح کرد: اجازه هیچگونه اقدام هیجانی در صنعت هوانوردی کشور داده نمی شود و مردم مطمئن باشند که اولویت سازمان هواپیمایی کشوری ابتدا ایمنی و امنیت، سپس تسهیلات و سایر موارد است.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.