فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۸۹۳۳

فرصت شگفت‌انگیز برای رتبه‌برتر شدن

فرصت شگفت‌انگیز برای رتبه‌برتر شدن

در این مطلب یک راهنمای جامع و کامل در اختیار شما می‌‌گذاریم تا دقیقا بدانید از قدم اول تا آخر را چگونه بردارید تا به رتبه‌ فوق‌العاده‌ای در کنکورسراسری 1404 برسید.

به گزارش تجارت نیوز،

سلام دوست کنکوری، با توجه به تغییرات اخیر کنکورسراسری و افزایش اهمیت رفتار درست در مطالعه برای کنکور و امتحانات نهایی، دانش‌آموزان با استرس و نگرانی نسبت به آینده خود در سال کنکور از انواع روش‌ها و مشاور‌ان و منابع استفاده می‌کنند؛ به امید اینکه برای کسب رتبه‌برتر در کنکورسراسری و امتحانات نهایی به ‌ان‌ها کمک شود.

در این مطلب یک راهنمای جامع و کامل در اختیار شما می‌‌گذاریم تا دقیقا بدانید از قدم اول تا آخر را چگونه بردارید تا به رتبه‌ فوق‌العاده‌ای در کنکورسراسری 1404 برسید.

چالش‌ها و حواشی‌ کنکور 1404

همان‌طور که می‌‌دانید، به قوانین مرتبط با کنکور ایراداتی وارد است و از طرفی مسئولین خبر‌های مختلفی درباره بهبود مسائل می‌دهند که در نهایت اتفاقی جز سردرگمی و ایجاد حاشیه برای داوطلب کنکوری نمی‌افتد. شما در سال کنکور و به‌طور کلی در فرآیند مطالعاتی خود نیاز به تمرکز بالا و توجه ویژه بر مسیر صحیح کنکور دارید و همین‌جا نکته اول را به شما می‌گوییم : * تمام رتبه‌های برتر کنکور قدم اول برای شروع یک مطالعه موثر را تمرکز و ذهن منظم دانسته‌اند *.

طبیعتا در سال کنکور اتفاقات و حواشی مختلف روی می‌دهد که ذهن شما را از درس و کنکور جدا کرده و مشغول خود می‌کند؛ دقت داشته باشید که در شروع مسیر نیازی به ساعت مطالعه بالا و سرعت تست‌زنی خوب نیست! اما تاکید رتبه‌برتر‌ها بر تمرکز داشتن است، چرا که بدون تمرکز، ساعت مطالعه بالا و منابع خوب هیچ فایده‌ای ندارند.

پس شروع به حذف حواشی کنید، هر تغییری در قوانین کنکور ایجاد شود برای کنکور 1405 اعمال خواهد شد و تاثیری بر کنکور 1404 نخواهند داشت، بنابراین از اخبار فاصله بگیرید. در سال کنکور دوستان و آشنایان می‌توانند آسیب زننده باشند، نسبت به افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید دقت کنید تا طی سال کنکور از سمت آن‌ها با توصیه‌های غلط یا ایجاد ناامیدی و حس منفی از مسیر خود منحرف نشوید.

بهترین منابع برای کنکور 1404

بعد از اطمینان از کسب تمرکز به عنوان اولین قدم، نوبت به دغدغه اصلی و مهم دانش‌آموزان می‌رسد. همواره برای داوطلبان کنکور سوال بوده است که منابع مورد استفاده رتبه‌های برتر چه کتاب‌ها یا کلاس‌های ویژه کنکور بوده است.

نکته مهم این است که به‌دلیل وجود منابع زیاد در فضای کنکور، انتخاب منبع درست و مناسب شما سخت است و باید هدف و نیاز خود و همچنین مزایا و کاربرد کتاب یا کلاسی که قرار است تهیه کنید را به‌خوبی بشناسید. از خرید چندین منبع متفاوت برای یک درس بپرهیزید و فقط یک یا نهایتا دو منبع با سطح آموزشی اولیه و پیشرفته تهیه کنید؛ توجه کنید که رتبه‌های برتر از منابع محدود ولی باکیفیت استفاده می‌کنند و از این شاخه به آن شاخه نمی‌پرند!

در زمینه کلاس‌های ویژه کنکور باید با اساتید مطرح کنکور آشنا بود و انتخاب دقیقی کرد تا بتوانید در ادامه مانند یک راهنما در کنار آن‌ها مسیر کنکور را طی کنید. با بررسی گروه‌های آموزشی فعال در زمینه کنکورسراسری، متوجه کی‌شویم که بسیاری از اساتید مطرح کنکورسراسری در گروه آموزشی ماز گرد هم آمده‌اند و از طرفی با امکانات و تخفیف‌های فوق‌العاده این کلاس‌ها، باعث شده تا به‌عنوان اولین انتخاب کلاس‌های ویژه کنکور ماز را به شما پیشنهاد بدهیم.

مجموعه ماز فرصتی را مهیا کرده است تا با تهیه یک پکیج آموزشی، تمام کلاس‌های کنکور و آزمون‌‌های آزمایشی شامل دو بخش آزمون تستی و تشریحی در اختیار شما باشد و برای تمام این خدمات تخفیف ویژه و محدودی قرار داده است؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت ماز مراجعه و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در بین انتشارات تالیف کتب آموزشی، معمولا انتخاب رتبه‌های برتر در سطح پیشرفته آموزشی کتاب های انتشارات گاج و سری آی‌کیو و کتاب‌های نردبام از انتشارات خیلی سبز بوده است. برای داوطلبان کنکور انسانی دو انتشارات مهروماه و مشاوران بهترین عملکرد را داشته‌اند.

راز موفقیت رتبه‌های برتر 1403

بعد از صحبت درباره اهمیت تمرکز و تهیه منابع مناسب برای کنکورسراسری، نوبت به افشا کردن راز کسب موفقیت در کنکور سراسری می‌رسد. این راز بعد از مصاحبه‌ با تعداد زیادی از رتبه‌های برترهای کشوری کنکور کشف شده است و نقطه اشتراکی بین کسانی بوده که موفق شده‌اند.

آن‌ها سبک زندگی کنکوری داشته‌اند و رفتارها و عادات‌شان آن‌ها را به سمت مطالعه و کنکور سوق داده است، اراده قوی و انگیزه پایدار حتی در رتبه‌برتر‌ها از بین می‌روند و استمرار آن‌ها در مسیر است که باعث می‌شود در نهایت به موفقیت در کنکورسراسری برسند.

پایبندی به خواب و بیداری منظم، استفاده محدود از فضای مجازی و حتی تمیز و مرتب نگه داشتن محیط مطالعاتی خود، نکات ریزی هستند که هیچ رتبه‌برتری از آنها صحبت نمی‌کند و همین عادات کوچک است که درنهایت طبق اثر مرکب، باعث موفقیت افراد می‌شود

نقش آزمون‌های آزمایشی در آمادگی شما

بهترین آزمون آزمایشی شامل سوالات استاندارد و در عین حال دارای سوالات آسان و سخت در کنارهم است، باید دقت کنید که آزمونی که تمام سوالاتش سخت و چالشی باشد به‌هیچ وجه آزمون مناسب و استانداردی نیست.

آزمون خوب به شما اعتماد به‌نفس می‌دهد و انگیزه‌ای برای مطالعه بهتر و بیشتر در هفته بعدی می‌شود، پاسخ‌نامه کامل و جامع نیز از مزیت‌های مهم یک آزمون خوب است، توضیح خلاصه و کلیدی برای یک سوال پیچیده هیچ مشکلی را از شما رفع نمی‌کند، آزمون‌های آزمایشی ماز انتخاب رتبه‌های تک رقمی کنکور بوده است و می‌توانید به انتخاب بهترین‌‌های کنکور اعتماد کنید. سوالات چالشی و در عین حال استاندارد، در کنار یک پاسخنامه که می‌تواند جایگزین یک کلاس درس باشد؛ مجموعه‌ای از کیفیت و کارایی را در اختیار شما ‌می‌گذارد.

پس آزمونی را انتخاب کنید که سوالات ساده و دشوار را کنار هم داشته باشد، پاسخنامه کامل و نکته‌محوری را ارائه دهد و در نهایت کارنامه جزئی و دقیقی را در اختیارتان بگذارد.

742

مهم‌ترین کار برای شروع

وقتی وارد مسیری می‌شویم، مهم‌ترین نکته این است از خطرات و آسیب‌‌های مسیر مطلع باشیم، بدانیم کجا باید آرام‌تر حرکت کنیم، کجا باید محتاط‌‌تر باشیم و چه زمانی باید با سرعت بیشتری مسیر را طی کنیم.

بنابراین قبل شروع مطالعه برای کنکور، با یک مشاور باتجربه و فردی که خودش این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته است؛ مشورت کنید و از اتفاقاتی که در در سال کنکور ممکن است آسیب‌زننده باشند مطلع شوید. سپس برای آن‌ها راهکاری پیش بگیرید تا بتوانید به سلامت از آن‌ها عبور کنید.

هدف‌گذاری کنید و بدانید که چرا می‌خواهید بسیاری از تفریحات و سرگرمی‌ها را رها کنید و در عوض برای کنکور تلاش کنید، بسیار پیش خواهد آمد که از خود و امکان کسب رتبه‌ خوب ناامید خواهید شد و تنها چیزی که شما را در این مسیر نگه خواهد داشت، دلیل همه تلاش‌های گذشته‌تان خواهد بود.

گروه آموزشی ماز، حامی شما برای موفقیت در کنکو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.