کد مطلب: ۸۹۲۸۸۶

هشدار ایران به همسایه شرقی در مورد ‌گروهک‌های تروریستی / پاکستان حمله به راسک را محکوم کرد

هشدار ایران به همسایه شرقی در مورد ‌گروهک‌های تروریستی / پاکستان حمله به راسک را محکوم کرد

وزیر کشور ایران از دولت پاکستان خواست که به گروهک‌های تروریستی اجازه ندهد در در خاک این کشور لانه کنند. وزارت امور خارجه پاکستان نیز در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را «قویا» محکوم کرده و به دولت و ملت ایران «صمیمانه» تسلیت گفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وزیر کشور از مقر انتظامی راسک محل وقوع حادثه تروریستی اخیر در این شهرستان بازدید کرد.

احمد وحیدی در جریان این بازدید ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی گفت: اینجا محلی است که چندین تن از حافظان نظم و امنیت توسط کوردلان و بزدلان عوامل استکبار، مظلومانه به شهادت رسیدند، اما با مقاومت نیروهای جان بر کف انتظامی به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند.

وی بیان کرد: بنابر تحقیقات انجام شده، این گروهگ از مرز کشور همسایه وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده و با استفاده از موقعیت شب و شرایط جغرافیایی منطقه خود را به این مقر رسانده و اقدام به شهادت این حافظان نظم و امنیت کرده است.

وزیر کشور تصریح کرد: از دولت پاکستان می‌خواهیم نسبت به حراست و حفاظت از مرزهای خود اقدام کنند و اجازه ندهند گروهک‌های تروریستی در خاک این کشور لانه بسازند.

 وحیدی گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، عاملان این حادثه قطعاً به سزای اعمالشان خواهند رسید و انتقام سختی در انتطار آنان خواهد بود (تسنیم).

پاکستان حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را محکوم کرد

در خبری دیگر، وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را «قویا» محکوم کرده و به دولت و ملت ایران «صمیمانه» تسلیت گفت.

در این بیانیه که در وبگاه وزارت امور خارجه پاکستان منتشر شده، آمده است: «ما صمیمانه به خانواده قربانیان تسلیت می‌گوییم و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع داریم. پاکستان با دولت و ملت دوست ایران در این برهه اندوه‌بار و وصف‌‎ناپذیر در هم‌بستگی کامل است.»

وزارت امور خارجه پاکستان همچنین اشاره کرد که «تروریسم تهدیدی برای منطقه و برای صلح و امنیت جهانی است و باید به هر طریقی، از جمله همکاری دوجانبه و منطقه‌ای با آن مقابله شود.»

بامداد جمعه، تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک حمله کردند که در این حمله تروریستی تعدادی از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند (ایسنا). 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرامرز

    نکته جالب این است که همه کشورهای جهان تروریست را محکوم میکنند اما تروریست ها همه جا هستند از تروریست ها محترم تقاضا میکنم منطقه زندگی خود را مشخص کنند تا ما مرزهایمان و فرزندانمان را بیشتر در امنیت قرار بدهیم یا شاید هم در کره زمین زندگی نمی کنند؟