کد مطلب: ۸۹۸۵۸۷

وزیر کشور: برخی از نادانان، جاهلان یا مغرضان و معاندان می‌خواهند به انتخابات لگد بزنند

وزیر کشور: برخی از نادانان، جاهلان یا مغرضان و معاندان می‌خواهند به انتخابات لگد بزنند

وزیر کشور گفت: انتخاب توسط مردم منحصرا در انقلاب اسلامی است. در جاهای دیگر یا دست احزاب است یا دست افراد اقتصادی و سیستم لابی‌گری است.

به گزارش تجارت‌نیوز، احمد وحیدی،وزیر کشور صبح امروز (جمعه، ۲۷ بهمن ماه) در نشست با نمایندگان اقشار استان اصفهان در محل استانداری اصفهان، اظهار کرد: مجلس یعنی تبلور قدرت ملت در تعیین سرنوشت و یکی از مسائل مهم انقلاب عظیم ما تشکیل مجلسی با رای مردم در راس امور بود. امام به عنوان یک مرجع کامل گفتند میزان رای ملت است که برگرفته از عمق دین ما است. رای مردم نمایشی نه، بلکه حقیقی است.

 وی افزود: این نعمت منحصرا در انقلاب اسلامی است. در جاهای دیگر یا دست احزاب است یا دست افراد اقتصادی و سیستم لابی‌گری است، یعنی از مسیر فشار یک گروه خاص رای را تعیین می‌کنند. کجا سراغ دارید که رای توسط تک تک افراد ملت داده و تعیین شود. رهبر انقلاب یک رای و فلان عزیز در روستا نیز یک رای دارد که تاثیر برابری دارد. این است عدالت انتخاباتی و حاکمیت مردمی.

وزیر کشور ادامه داد: برای اینکه رای تک تک افراد موثر باشد، چه شهدایی دادیم و چه تحولاتی صورت گرفته است. این رای‌گیری و توجه به آرا حتی در انتخاب جمهوری اسلامی نیز انجام شد تا نظام بر اساس رای مردم باشد. در این دوران بعد از انقلاب نیز حتی یک روز در هر شرایطی انقلاب ما عقب نیفتاده و با سلامت کامل و امنیت برگزار شده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: چگونه برخی از نادانان، جاهلان یا مغرضان و یا برخی معاندان تصور می کنند می توانند به این نعمت بزرگ لگد بزنند و مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود دور کنند. این بزرگترین خیانت است.

منبع : مشرق

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.