کد مطلب: ۹۱۲۰۳۸

آقای صحرایی از کار خداحافظی کنید!

آقای صحرایی از کار خداحافظی کنید!

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به ناتوانی وزارت آموزش و پرورش در صدور کارت امتحانی برای دانش آموزان گفت: وقتی در توانایی شما صدور یک کارت امتحانی نیست، بهترین کار خداحافظی از وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سید محمد مولوی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر مردم از اعتماد به وی در مرحله دوم انتخابات گفت: آقای رئیس جمهور دوم مهر و سوم خردادها بر آبادان و خرمشهر گذشت، لطفا اگر قرار است مجدداً قدم به این شهر بگذارید، تنها تصمیمی که از شما انتظار داریم این است که سریعاً دستور دهید تا گمرکات آبادان و خرمشهر در مبادی ورودی شهر مستقر شود، در غیر این صورت مجبور هستیم خودمان در مبادی ورودی چادر بزنیم و این کار را شخصا انجام خواهم داد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: آغاز سال تحصیلی، کلاس بدون معلم داشتیم، در میانه سال نیز بدون پرداخت و توجه به معلمان و در پایان سال حوزه‌های امتحانی بدون دانش‌آموز را شاهدیم. از شما چطور می‌توان انتظار داشت که سند تحول بنیادین را اجرایی کنید، وقتی در توانایی شما صدور یک کارت امتحانی نیست، بهترین کار خداحافظی از وزارت آموزش و پرورش است.

منبع : ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.