فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۱۹۷۰

پزشکیان: حل مسائل باید از آموزش و پرورش شروع شود

پزشکیان: حل مسائل باید از آموزش و پرورش شروع شود

رئیس جمهور گفت: نارضایتی‌ها و مشکلات به دلیل شکاف ایجاد شده بین قومیت‌ها و استان‌هاست؛ با صرف حرف زدن مشکلات حل نمی‌شوند. حل مسئله باید از آموزش و پرورش شروع شود.

به گزارش تجارت نیوز،

مسعود پزشکیان رئیس جمهور در آئین تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش گفت: ما محصول معلمان هستیم. معلمان نبودند ما به این جاها نمی‌رسیدیم. آقای صحرایی گفت که ما «روستازاده» بودیم و وزیر شدیم ما هم «دهاتی» بودیم و رئیس‌جمهور شدیم.

وی افزود: شاکریم خدا را که نعمت جمهوری اسلامی را به ما داد تا دورافتاده‌ای در آن بتواند در بالاترین جاهای این مملکت خود را پیدا کند. مهمتر از اینکه خودش را پیدا می‌کند این است که نباید خودش را گم کند

رئیس‌جمهور تصریح کرد: در همان زمان انتخابات، از من سوال می‌کردند که از کدام حزب و گروه آمدی و چه اعتقادی داری؛ همه ما پایبند به اصولی مشخص هستیم که پای آن ایستاده‌ایم، اصولی به نام حق و عدالت.

وی افزود: برای رسیدن به حق و عدالت، باید اصلاحات رخ دهد؛ امروز جامعه ما از حق و عدالت فاصله گرفته و همه این نارضایتی‌ها و مشکلات به دلیل عدم هماهنگی است.

پزشکیان گفت: این نارضایتی‌ها و مشکلات به دلیل شکاف ایجاد شده بین قومیت‌ها و استان‌هاست؛ با صرف حرف زدن مشکلات حل نمی‌شوند. حل مسئله باید از آموزش و پرورش شروع شود.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.