فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۴۶۱

مسئولیت رفع فیلترینگ با کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است

 مسئولیت رفع فیلترینگ با کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: پیرامون موضوع فیلترینگ کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تشکیل شده است و این موضوع تنها به شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات مربوط نمی شود، در همین راستا در کمیته مذکور باید تصمیم گیری برای رفع فیلترینگ صورت گیرد.

به گزارش تجارت نیوز،

علی حکیم جوادی پیرامون دستور رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی جدی به فروش فیلترشکن ها در کشور، اظهار کرد: در رابطه با رسیدگی به فروش فیلترشکن ها با رئیس جمهور موافق هستم، چراکه بسیار مورد بحث است.

وی، ادامه داد: تنها چاره برای جلوگیری از رواج فروش فیلترشکن ها در کشور رفع فیلترینگ است؛ اما به دلیل وجود ملاحظات تا به حال این مسئله برطرف نشده است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، تاکید کرد: در رابطه با رفع فیلترینگ کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تشکیل شده است و این موضوع تنها به شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات مربوط نمی شود، در همین راستا در کمیته مذکور باید تصمیم گیری برای رفع فیلترینگ صورت گیرد.

وی، خاطرنشان کرد: رفع فیلترینگ نیازمند راه حل هایی است و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه باید به راه حل های مناسب دست یابد تا دغدغه بخش حاکمیتی از یک سو و مصرف کنندگان حوزه اینترنت را از سوی دیگر برطرف سازند.

منبع : سیتنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.