کد مطلب: ۸۹۷۱۱۸

حمله مجدد ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن

حمله مجدد ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن

منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف آمریکایی- انگلیسی بار دیگر یمن را مورد هجوم قرار داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی دوباره بخش‌هایی از یمن را مورد هجوم قرار داده است.

منابع خبری یمنی گزارش دادند که ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به شمال شهر صعده یمن حمله کرده است.

هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد تلفات احتمالی جانی و خسارت‌های مالی این تعرض ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن منتشر نشده است.

این در حالی است که نیروهای مسلح یمن صبح امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی دریایی یمن موشک‌های دریایی مناسب به سمت ناوشکن آمریکایی «یو اس اس گریولی» در دریای سرخ شلیک کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمام کشتی‌های جنگی آمریکا و انگلیس در دریای سرخ و دریای عرب که در تجاوز علیه کشور ما مشارکت داشته باشند جزو بانک اهداف نیروهای یمنی قرار خواهند گرفت.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد که کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است.

اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

منبع : مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.