خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۷۳۹

معاون سیاسی رئیس جمهور از نطق پزشکیان گلایه کرد؛ این راه و رسم کشورداری نیست

معاون سیاسی رئیس جمهور از نطق پزشکیان گلایه کرد؛ این راه و رسم کشورداری  نیست

ابوطالبی خطاب به پزشکیان در توئیتی نوشت: جنابعالی رییس جمهور ایران سرافراز هستید. اعتبار و عظمت این ملت، بیش از این بی‌قیدی‌ها و بی‌حوصلگی‌ها و ندانم‌کاری‌ها است!

به گزارش تجارت نیوز،

حمید ابوطالبی معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت روحانی، در واکنش به نطق امروز مسعود پزشکیان برای دفاع از وزرای پیشنهادی دولت خود در صحن علنی مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

جناب آقای رییس جمهور

نطق امروزتان در مجلس هم تعجب برانگیز بود. نطقی که از حداقل جذابیت برخوردار بود؛ مطالب تکراری و سخنان درهم ریخته‌ و خسته‌کننده‌تان همهمه نمایندگان را برمی‌انگیخت؛ حرف تازه‌ای نداشتید؛ هیچ راه حلی برای هیچ چیزی ارائه ننمودید؛ نه برنامه‌ای در کار بود، نه  پیشنهادی و نه… تا بدانجا که کسی متوجه نشد که شما چه می‌گویید! نه مردم دریافتند که دولت جنابعالی به کجا خواهد رفت؛ و نه نمایندگان متوجه شدند که باید با چه چیزی موافقت کرده و یا با چه چیزی مخالفت کنند… 

اما از همه مهم‌تر، اتفاق نامیمونی است که ظاهرا در دوره جنابعالی با افتخار در حال رونمایی می‌باشد؛ و آن اینکه دائما در روخوانی اشتباه می‌کنید، همواره می‌گویید حرف زدن نمی‌دانید، حتی حوصله‌ی خواندن نوشته‌های‌ خودتان را هم ندارید! و…

جناب آقای پزشکیان 

پیش از این پیش‌بینی کرده و نوشته بودم که فرمالیسمِ حاکم بر رفتار حکمرانی‌تان اجازه نمی‌دهد که حکمرانی کنید. جنابعالی رییس جمهور ایران سرافراز هستید. اعتبار و عظمت این ملت، بیش از این بی‌قیدی‌ها و بی‌حوصلگی‌ها و ندانم‌کاری‌ها است!

این راه و رسم کشورداری نیست.

گلایه ابوطالبی

منبع : خبر آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.