فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۷۷۸۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی باز شد؟/ خودروهای جدید در راه است

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی باز شد؟/ خودروهای جدید در راه است

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی قرار است طی چند روز آینده باز شود و خودروهای ترخیص‌شده از گمرک به کمک این سامانه به فروش برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسفند ماه سال گذشته بود که سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جهت ثبت‌نام متقاضیان و مشخص کردن اولین دریافت‌کنندگان خودروهای وارداتی، باز شد. طبق آمار، حدود 120 هزار متقاضی با بلوکه کردن مبلغ 500 میلیون تومان در حساب‌های وکالتی خود، اقدام به ثبت‌نام در این سامانه کرده و 34 هزار نفر از آن‌ها جهت تخصیص خودرو، اولویت‌بندی شدند.

سامانه خودروهای وارداتی باز شد!

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از روز گذشته، آغاز به کار کرده و کاتالوگ شش خودروی وارداتی روی این سامانه قرار گرفته است.

از دقایقی پیش، ثبت‌نام این خودروها در سامانه، آغاز شده و برندگان طرح خودروهای وارداتی می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به نشانی Saleauto.ir اقدام به ثبت‌نام برای خودروهای مذکور کنند.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه در گفتگو با تجارت‌نیوز اظهار کرد: اطلاعیه فروش 6 خودروی ذکر شده، فعلاً در دسترس نبوده؛ اما طی روز جاری یا روزهای آینده از طریق سامانه خودروهای وارداتی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تقدسی در مورد اطلاعیه‌های جدید ادامه داد: کاتالوگ محصولات جدید وارداتی نیز طی روزجاری و چند روز آینده در سامانه بارگذاری شده و تمامی خودروهای ترخیص شده از گمرک توسط این سامانه به فروش گذاشته می‌شود.

چه خودروهایی در مرحله اول سامانه به فروش می‌رسد؟

بر اساس کاتالوگ‌های بارگذاری شده روی سامانه، خودروهای وارداتی به شرح زیر است:

شرکت سایپا با چانگان Cs55، پارس خودرو با زوتی DL5، ماموت خودرو با فولکس‌واگن جتا VS7، کرمان خودرو با هیوندای النترا، کوشا خودرو با کیا سلتوس و معین خودرو با تویوتا کرولا تاکنون در سامانه بارگذاری شده‌اند.

البته طبق شنیده‌ها، خودروی کیا سونت شرکت کوشا خودرو نیز تا ساعاتی دیگر روی سامانه بارگذاری خواهد شد.

امکان ثبت خودرو در سامانه یکپارچه خودرو وجود ندارد!

در حالی که از ساعات گذشته، سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی باز شده؛ اما طبق گزارش مشتریان، امکان ثبت خودرو وجود ندارد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.