فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۲۰۷۵

متقاضیان امروز منتظر بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودرو نباشند

متقاضیان امروز منتظر بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودرو نباشند

برخلاف اعلام قبلی مبنی بر بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو برای ثبت نام جانبازان از صبح امروز، طبق اخبار واصله، فعال شدن سایت سامانه از روز دوشنبه (١٢ شهریور ماه) خواهد بود.

به گزارش تجارت نیوز،

طبق خبری که در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، سامانه یکپارچه خودرو جانبازان که مقرر شده بود از امروز (پنجشنبه) به مدت ١٠ روز کاری بازگشایی شده و به مدت ١٠ روز کاری در دسترس برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر مشمول واردات توسط شرکت‌های واردکننده  باشد، به روز دوشنبه هفته آینده (١٢ شهریور ماه) موکول شده است.

بدین ترتیب متقاضیان از روز دوشنبه به مدت ١٠ روز کاری فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

براین اساس جانبازان معزز، امروز منتظر بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودرو نباشند.

متقاضیان مشمول که طی فراخوان‌های قبلی از روش واردات خودرو توسط شرکت‌های واردکننده انصراف و مجدداً تمایل به واردات خودرو از طریق شرکت‌ها را دارند، میتوانند از روی دوشنبه برای این منظور اقدام کنند.  

با توجه به تغییر فهرست خودروهای اعلامی توسط شرکت‌ها از لحاظ سال ساخت، مدل و نوع خودرو و عرضه خودروهای جدید، شایسته است در این مرحله کلیه جانبازان مشمول که درخواست واردات از طریق شرکت‌ها را دارند نسبت به انتخاب مجدد خودرو (دقت لازم در ارتباط با خودرو انتخابی معمول شود) اقدام کنند و پس از آن فهرست اسامی مشمولان واردات خودرو به همراه نوع خودرو انتخابی جهت عقد قرارداد و انجام فرآیندثبت سفارش، اخذ مجوزهای مورد نیاز، پیگیری ارز تخصیصی به شرکت‌های طرف قرارداد اعلام خواهد شد.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.