فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۱۸۳۱۶

تجارت‌نیوز از وضعیت امروز بازارها گزارش می‌دهد:

طلا، تنها بازاری که کاهش قیمت داشت / دلار و خودرو و بورس درگیر نوسان قیمت / آینده مسکن چه می‌شود؟

طلا، تنها بازاری که کاهش قیمت داشت / دلار و خودرو و بورس درگیر نوسان قیمت / آینده مسکن چه می‌شود؟

در بازارهای مالی امروز تنها طلا روندی صعودی نداشت. بازارهای دلار و سهام افزایش قیمت را تجربه کردند و در کنار این سه بازار مالی، بازار خودرو هم روند صعودی را در کارنامه امروز خود ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۵ با 0.3 درصد افزایش، 12 هزار و 980 تومان اعلام شده است.

اما قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز یکشنبه اول دی ماه تا ساعت ۱۵ با سه هزار و 400 تومان کاهش به 460 هزار تومان رسید.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز یکشنبه اول دی ماه تا ساعت ۱۵ با 49 هزار تومان کاهش به چهار میلیون و 510 هزار تومان رسید.

اما بازار سهام امروز چطور بود؟

ارزش بازار بورس اوراق بهادار تهران در اولین روز دی ماه، ۱۳۰۰ میلیارد تومان را پشت سر گذاشت؛ صنایع خودرویی، شیمیایی و سرمایه‌گذاری‌ها برترین گروه‌های امروز بودند

1 دی

بازار سهام امروز روندی صعودی را پشت سر گذاشت.

اما در بازار خودرو وضعیت چطور بود؟

در روزی که انواع پراید تا سقف ۵۰۰ هزار تومان و تعداد قابل توجهی از دیگر خودروهای بازار به صورت متوسط یک میلیون تومان گران شدند، خودرو پژو ۲۰۰۸ بیش از هفت میلیون، خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و خودرو پژو پارس هم هرکدام بیش از دو میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.

از مهمترین اخبار مهم امروز این بود که اعلام شد اسنپ هزینه خرید بنزین می‌دهد، ذرت‌های آلوده امحا می‌شود و «کولبری» قانونی می‌شود .

از دیگر اخبار مهم امروز پایان روند کاهشی تورم، اعلام زمان توقف شماره گذاری پراید و پژو، خروج پتروشیمی خلیج فارس از مدیریت «نوری»، حراج اموال مازاد شستا و انتشار کارنامه مسکن در تابستان امسال بود.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی هم در گفتگویی کوتاه با تجارت‌نیوز از ارزیابی خود درباره تاثیر افزایش قیمت بنزین بر قیمت مسکن سخن گفت و پیش‌بینی کرد که افزایش قیمت بنزین، قیمت مسکن را گران نمی‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.