فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۵۱۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت نقره امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

قیمت نقره امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

قیمت نقره امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ با نوسانات کاهشی و افزایشی بازگشایی شد.

به گزارش تجارت نیوز،

امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ قیمت اونس جهانی نقره بدون تغییر، روی رقم ۲۹ دلار و ۴۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه شده است و در این لحظه با ۵۰ تومان افزایش، گرمی ۵۵ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رسید. همچنین گرم نقره ۹۹۹ در بیشترین مقدار با رقم ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان و در کمترین مقدار با رقم ۵۵ هزار و ۱۱۰ اعلام شد.

قیمت نقره ثابت ماند

قیمت شمش نقره امروز نغییری نکرد و قیمت شمش نقره یک اونسی با رقم دو میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، شمش نقره ۵۰ گرمی با رقم چهار میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ‌شمش نقره ۱۰۰ گرمی با رقم ۹ میلیون تومان، شمش نقره ۲۵۰ گرمی با رقم ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و شمش نقره نیم کیلویی نیز با رقم ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

همچنین قیمت شمش نقره یک کیلویی ترکیه با رقم ۶۷ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، شمش نقره یک کیلویی مولتی برند با رقم ۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، شمش نقره یک کیلویی ایرانی با رقم ۶۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، شمش نقره یک کیلویی اماراتی با رقم ۶۷ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و شمش نقره یک کیلویی پمپ سوئیس نیز با رقم ۶۸ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان به فروش رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.