فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۹۸۷۹

طرفداران ایرانی اسرائیل معین را تحریم کردند!

طرفداران ایرانی اسرائیل معین را تحریم کردند!

معین برای جلوگیری از تداوم بهره برداری از این ترانه به نفع اسرائیل موزیک بی بی گل را اجرا نکرد.

به گزارش تجارت نیوز،

هفته پیش معین، در کنسرت لس‌آنجلس خود، موسیقی «بی بی گل» را اجرا نکرد و به تماشاچیان که بارها از او خواستند این ترانه را بخواند جواب داده که این ترانه فلسطین‌ستیزی است. حالا طرفداران فارسی زبان اسرائیل معین را تحریم کردند!

ماجرای نخواندن بی‌بی‌گل توسط معین چیست؟

تابناک نوشت: بر اساس خبرهای منتشر شده، معین خواننده ایرانی در کنسرت اخیر خود در لس آنجلس از خواندن موزیک "بی‌بی گل" امتناع کرده و به تماشاچیان که بارها از او خواستند این ترانه را بخواند پاسخ داده که این ترانه فلسطین ستیزی است.

 اما موضوع، ارتباط این ترانه با  صرف فلسطین ستیزی مربوط نیست. یعنی اصل ترانه، ربطی به فلسطین ستیزی ندارد. بلکه در کل به امکان بهره برداری سیاسی صهیونیست ها و طرفدارانشان از این ترانه، آن هم علیه کلیت مقاومت در فلسطین و لبنان و ...، به ویژه بعد از ماجرای ترور شهید سید حسن نصرالله بر می گردد. 

ماجرا از این قرار است که عبارت «بی بی» در بین صهیونیستها، لقب بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم اشغالگر است که دستور ترورهای اخیر را برای خروج خود از بن بست سیاسی و نیز تداوم حضورش در قدرت، صادر کرد.

اما این بخش اول ماجراست. بخش دوم ماجرا این است که یک طنزپرداز سلطنت طلب،  بعد از شهادت سید حسن نصر الله، در یک کلیپ، عقده گشایی هایش را علیه جریان ضد صهیونیسم، با خواندن آهنگ بی بی گل در تمجید از جنایت نتانیاهو، نشان داد. بعد از آن نیز، کلیپ دیگری با استفاده از تصاویر شهید سید حسن و بنیامین نتانیاهو ساخته شد که در آن، با استفاده از تصاویر سید حسن نصرالله، ترانه را از زبان این شهید، خطاب به بی بی یا همان بنیامین نتانیاهو روایت می کند؛ بی بی گل فدات بشم، چرا منو کشتی بی بی گل... تو واسم زندگی نذاشتی بی بی گل واسه چی منو دوست نداشتی بی بی گل.

معین در واقع برای جلوگیری از تداوم بهره برداری از این ترانه به نقع یک رژیم غاصب، و علیه ملت مظلوم در جبهه مخالف صهیونیسم، از اجرای آن امتناع کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.