کد مطلب: ۸۹۰۸۴۸

وزیر راه پاسخ می‌دهد؛

آیا مالیات بر خانه‌های خالی کمکی به بحث رونق بازار مسکن می‌کند؟

آیا مالیات بر خانه‌های خالی کمکی به بحث رونق بازار مسکن می‌کند؟

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که "مالیات بر خانه‌های خالی کمکی به بحث رونق بازار مسکن نمی‌کند؟ گفت: خیر. ربطی ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی عبدالعلی‌زاده در پاسخ به این سوال که "مالیات بر خانه‌های خالی کمکی به بحث رونق بازار مسکن نمی کند؟" گفت: خیر. ربطی ندارد.

وی اضافه کرد: من عضو هیات مدیره یک شرکت هستم. برای من پیامکی آمد که شما مالک یک واحد 600 متری خالی در خیابان میرداماد هستید. مالیات این خانه این میزان می‌شود و مالیات را پرداخت کنید. من بررسی کردم و دیدم چنین چیزی وجود خارجی ندارد.

وزیر راه افزود: چند ماه بعد دیدم یک پیامک آمد که محرز شده و شما مالک این ساختمان هستید. من گفتم سند این خانه را به من بدهید من ده برابر به شما مالیات می دهم. 60 میلیون مالیات نوشته بودند. گفتم من 600 میلیون مالیات می دهم اگر سند این خانه را به من بدهید. بعد معلوم شد شرکت ما خانه خریده و آنجا را دفتر کرده است. آن شرکت مستقر هم شده است. به نام شرکت بوده و چون عضو هیات مدیره بودم به عنوان نماینده شرکت امضا کردم. برای من و مدیرعامل پیامک آمد که این واحد برای شماست و مالیات آن را بپردازید چون خالی است.

او ادامه داد: یکسال و نیم رفت و آمد کردیم ولی هنوز این مسئله تمام نشده است و راه و شهرسازی قبول کرده اشتباه کرده است و این واحد خالی نیست و برای ما هم نیست ولی دارایی هنوز نپذیرفته است. بحث مالیات به خانه های خالی بیشتر بازی با افکار مردم است که مردم هیجان زده شوند چه برنامه‌ای است. ببینید چقدر وقت تلف شده تا کشف کنند اشتباه کرده‌اند.

منبع : جماران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.