فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۶۹۹۲

قیمت‌های باورنکردنی مسکن در زعفرانیه؛ امکانات عجیب برج های شمال تهران

قیمت‌های باورنکردنی مسکن در زعفرانیه؛ امکانات عجیب برج های شمال تهران

امکانات خانه‌های لاکچری در زعفرانیه به گونه‌ای است که این منطقه را از نظر طبقه اقتصادی و اجتماعی از سایر مناطق جدا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، منطقه زعفرانیه یکی از لوکس‌ترین مناطق پایتخت است که آپارتمان‌های ساخته شده در این منطقه به لاکچری بودن شهرت دارد.

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه زعفرانیه نشان می‌دهد که هر متر آپارتمان بیش از 500 میلیون تومان قیمت دارد. بیشتر واحدهایی که در این منطقه ساخته می‌شوند از امکانات بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند.

از آنجایی که منطقه زعفرانیه از لحاظ مرزبندی، ارتفاعات توچال در شما این محله واقع شده برای بسیاری از علاقمندان به خوش نشینی بسیار جذاب است.

زعفرانیه منطقه‌ای برای صاحبان قدرت و ثروت

وجود آپارتمان‌های بسیار لوکس در این منطقه نشان از علاقه ویژه صاحبان ثروت به این منطقه دارد. در حال حاضر آپارتمان‌های بسیار لوکس زعفرانیه از امکاناتی برخوردار هستند که بسیاری از هتل‌های سطح شهر آنها را ندارند. امکانات خانه‌های لاکچری در زعفرانیه تبدیل به یک موضوع اقتصادی و اجتماعی شده است. 

برج‌های مسکونی زعفرانیه با ظاهری بسیار جذاب محل، امکانات خاص و ویژه‌ای را برای ساکنان به وجود آورده‌اند که همین موضوع باعث شده قیمت برخی برج‌ها از متری 800 میلیون تومان هم بالاتر برود.

به طور متوسط متراژ آپارتمان‌ها در منطقه زعفرانیه بیش از 200متر است و آپارتمان‌های زیر 100 متر جایگاهی در این منطقه ندارند. به همین دلیل متراژ بالا به یکی از امکانات خانه‌های لاکچری در زعفرانیه تبدیل شده است. 

برخی آپارتمان‌ها در منطقه زعفرانیه با نام دیپلمات نشین به مخاطبان معرفی می‌شوند. قیمت این آپارتمان‌های دیپلمات نشین در محدوده زعفرانیه بیش از متری 600میلیون تومان است که برای خرید این واحدها افراد باید دارای ویژگی خاص اجتماعی و اقتصادی باشند. 

امکانات خانه‌های لاکچری در زعفرانیه به قدری عجیب و خاص است که هر مخاطبی در ذهن خود نمی‌تواند این امکانات را تصور کند. برای مثال به طور متوسط آپارتمان‌های منطقه زعفرانیه بیش از 3پارکینگ دارند و یا داشتن استخر، سونا و جکوزی از بدیهیات است. امکانات آپارتمان در زعفرانیه به قدری زیاد و لاکچری است که گویی این منطقه در بخشی از دل قاره سبز بنا شده است.

امکانات جالب خانه‌های لاکچری زعفرانیه

داشتن سالن ورزشی اختصاصی، سالن پذیرایی، محل بازی کودکان، روف گاردن، لابی من 24ساعته دیگر از امکانات معمولی خانه‌های لاکچری در زعفرانیه است که بیشتر در آگهی‌های آپارتمان‌های دیپلمات نشین به چشم می‌خورد. این آپارتمان‌ها به صورت متوسط بیش از 500 میلیارد تومان ارزش دارند و متراژ آنها بیشتر مواقع بالای 200متر است.

امکانات خاص و ویژه آپارتمان‌ها در زعفرانیه سهم اجاره را در این مناطق بسیار بالا برده است. برای مثال اجاره یک آپارتمان 300متری نیاز به 2میلیارد تومان ودیعه و پرداخت 170میلیون تومان اجاره در ماه دارد و یا یک آپارتمان لوکس دیگر در زعفرانیه با متراژ 300متر با ودیعه 300میلیارد تومانی و اجاره 180میلیون تومانی در ماه به مشتریان ارایه می‌شود.در تصویر زیر امکانات یک خانه لوکس برای اجاره در منطقه زعفرانیه را می‌بینید. 

منبع : اکونگار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.