کد مطلب: ۸۹۷۴۵۲

تلاش قطری ها برای ناکامی تیم ملی ایران ادامه دارد

تلاش قطری ها برای ناکامی تیم ملی ایران ادامه دارد

فدراسیون فوتبال قطر برای بازی چهارشنبه تیم ملی کشورش مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا همه بلیت‌های بازی را خریداری کرده و فقط 1000 تماشاگر ایرانی می‌توانند برای بازی ایران و قطر به ورزشگاه 40 هزار نفری الثمامه بروند.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از تلاش نافرجام فدراسیون فوتبال قطر در خصوص تغییر ورزشگاه دیدار ایران برابر قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و مخالفت شدید فدراسیون ایران با این مساله، حالا مسوولان قطری راهکار تازه‌ای را برای مقابله با ایران و مانع تراشی برای موفقیت تیم ملی کشورمان در بازی چهارشنبه اتخاذ کرده است.

در این راستا از قطر خبر می‌رسد فدراسیون این کشور تعداد زیادی از بلیت‌های این بازی را خریداری کرده اند تا سهمیه‌ای کمتر از سهمیه قانونی برای هواداران و تماشاگران ایرانی به آن‌ها تعلق بگیرد. در این راستا خبر می‌رسد چیزی کمتر از ۱۰۰۰ بلیت در حال حاضر در اختیار هواداران ایرانی حاضر در قطر قرار گرفته است تا بدین ترتیب تماشاگرانی که برای حمایت از تیم ملی ایران به ورزشگاه السومه محدودتر شده و جو ورزشگاه به نوعی به سود قطری‌ها باشد.

این اقدام و فشار به AFC برای تغییر ورزشگاه برگزاری دیدار ایران برابر قطر نشانگر این است که قطری‌ها حسابی از رویارویی در شرایط عادی برابر ایران واهمه دارند و از تقابل با ایران ترس زیادی دارند.

منبع : برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.