فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۵۷۵

مبینا فلاح از المپیک حذف شد

مبینا فلاح از المپیک حذف شد

مبینا فلاح کماندار ریکرو ایران در المپیک پاریس در مصاف با حریف ترکیه‌ای در مرحله یک شانزدهم نهایی شکست خورد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

به گزارش تجارت نیوز،

در ششمین روز از المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز، یازدهم مرداد مبینا فلاح، تنها نماینده ایران در رشته ریکرو، ابتدا در مرحله یک سی و دوم حذفی به مصاف حریف ویتنامی خود رفت و با تیر طلایی موفق شد حریف خود نگویت تای را شکست دهد اما در دومین مسابقه خود به مصاف الیف بررا گکر حریف ۱۷ ساله ترکیه‌ای رفت.

در ست اول حریف ترکیه موفق شد با امتیاز ۲۷ مقابل مبینا فلاح با امتیاز ۲۶ به برتری برسد و ۲ امتیاز اول مجموع این ست را کسب کند. در ست دوم نیز این کماندار ترکیه‌ای با امتیاز ۲۸ مقابل مبینا فلاح با امتیاز ۲۶ به برتری رسید و دومین دو امتیاز را نیز کسب کرد تا ۴ بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

در ست سوم نیز این کماندار ترکیه‌ای با امتیاز ۲۸ مقابل ۲۷ امتیاز فلاح به برتری دست یافت تا با کسب هر ۶ امتیاز ممکن به مرحله بعد صعود کند و تنها کماندار ایران از المپیک پاریس حذف شود.

مبینا فلاح:

ست اول: ۲۶ امتیاز

ست دوم: ۲۶ امتیاز

ست سوم: ۲۴ امتیاز

الیف بررا گکر:

ست اول: ۲۷ امتیاز

ست دوم: ۲۸ امتیاز

ست سوم: ۲۸ امتیاز

گفتنی است مبینا فلاح در دور مقدماتی مسابقات المپیک بین ۶۴ کماندار از کشورهای مختلف با امتیاز ۶۵۲ در رده ۲۸ قرار گرفته بود و در مرحله یک سی‌ودوم نیز موفق شد با تیر طلایی حریف چین تایپه خود را شکست دهد.

منبع : ايسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.