فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۵۹۶

احتمال از دست رفتن شروع فصل برای طارمی

احتمال از دست رفتن شروع فصل برای طارمی

رسانه ایتالیایی اعلام کرد ممکن است مهدی طارمی به دلیل مصدومیت شروع فصل جدید سری A را از دست بدهد.

به گزارش تجارت نیوز،

به نقل از گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مهدی طارمی، بهترین گلزن اینتر در اردوی پیش‌فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای چپ، بازی دوستانه با پیسا را از دست خواهد داد و حتی ممکن است در نخستین بازی تیمش در فصل جدید سری A در روز 17 اگوست (27 مرداد) نیز غایب باشد. این در حالیست که به دلیل دیرتر رسیدن لائوتارو مارتینس از تعطیلات تابستانی احتمال فیکس شدن طارمی مقابل جنوا بسیار بالا بود.
بر اساس این گزارش؛ مهدی طارمی که در نقل‌وانتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، با اعلام رسمی باشگاه از ناحیه عضله دو سر ران پای چپ دچار کشیدگی شده است. بنابراین او بازی دوستانه با پیزا را از دست می‌دهد و همچنین با توجه به این نوع مصدومیت شاید نیاز به درمان چند هفته‌ای داشته باشد. در این صورت حضور مهدی طارمی در نخستین بازی اینتر در فصل جدید سری A نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گاتزتا سپس با انتشار بیانیه‌ اینتر درباره مصدومیت مهدی طارمی نوشت: طارمی در دوره آماده‌سازی پیش فصل اینتر بهترین گلزن تیمش با به ثمر رساندن 5 گل در 3 بازی بوده است و نخستین اینزاگی (سرمربی) را به دنبال داشت. اینتر پیش از نخستین بازی فصل با جنوا علاوه بر پیسا دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم‌های الاتحاد عربستان و چلسی برگزار می‌کند.

منبع : تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.