فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۹۵۵۲

علی قلی‌زاده در آستانه پیوستن به پرسپولیس است؟

علی قلی‌زاده در آستانه پیوستن به پرسپولیس است؟

رسانه لهستانی خبر از علاقه پرسپولیس به علی قلی‌زاده وینگر ملی‌پوش ایرانی داد.

به گزارش تجارت نیوز،

پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات چندین ستاره‌اش را در چند پست مختلف از دست داد، هنوز پس از جدایی مهدی ترابی و عبدالکریم حسن، جانشینی برای این دو بازیکن جذب نکرده تا حالا پس از شروع لیگ، این تیم نیاز به جذب دو بازیکن در پست‌های دفاع چپ و وینگر راست داشته باشد و بتواند در ادامه لیگ برتر و رقابت‌های لیگ نخبگان حضور قدرتمندی از خود نشان دهد.

در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات نام «علی قلی‌زاده» وینگر ملی‌پوش ایرانی که هم اکنون در تیم لخ‌پوزنان لهستان عضویت دارد، اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد و از آن‌جایی که این بازیکن مشمول خدمت سربازی شده بود، پیوستنش در آن مقطع به پرسپولیس نشدنی بود و مدیران این تیم نیز بی‌خیال این انتقال شدند.

اما با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال مشکل سربازی ملی‌پوشان فوتبال حل شده و آن‌ها می‌توانند همچنان از معافیت خود استفاده کنند از این رو امکان حضور علی قلی‌زاده در لیگ برتر ایران و پرسپولیس بدون مشکل خواهد بود.

حال با ادعای یک رسانه لهستانی لخ‌پوزنان با خرید علی قلی‌زاده با یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی مواجه شده و او نتوانسته انتظارات را برآورده کند. سرمربی لخ‌پوزنان اعتقادی به بازیکن ملی‌پوش ایرانی ندارد و در صورتی که این تیم لهستانی پیشنهاد خوبی برای فروش او دریافت کند، با جدایی‌اش موافقت خواهد کرد.

خبر رسانه لهستانی درباره پیوستن علی قلی‌زاده به پرسپولیس

این رسانه همچنین ادعا کرده پرسپولیس از ایران به جذب قلی‌زاده علاقه‌مند است و برای جذب این بازیکنان با مدیران لخ‌پوزنان تماس گرفته و خود بازیکن نیز درخواست جدایی داده است. 

حال در شرایطی که بارها هم‌تیمی‌های قلی‌زاده در تیم ملی از علاقه این بازیکن به حضور در پرسپولیس پرده برداشته بودند، حضور او در جمع سرخپوشان در این مقطع محتمل خواهد بود و به نظر می‌رسد در صورت وصول توافق نهایی بین دو باشگاه شاهد این انتقال بزرگ باشیم تا یک ملی‌پوش دیگر پرسپولیسی شود. 

باید دید در نهایت مدیران پرسپولیس می‌توانند رضایت باشگاه قلی‌زاده را برای نهایی کردن این انتقال جلب کنند یا خیر.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.