فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۴۶۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت تور ماسال شهریور ۱۴۰۳/ هزینه بیش از ۱ میلیونی برای یک شب اقامت در کوهپایه‌های جنگلی

قیمت تور ماسال شهریور 1403/  هزینه بیش از 1 میلیونی برای یک شب اقامت در کوهپایه‌های جنگلی

غرب گیلان در کنار کوه‌های تالش، در طبیعتی زیبا و بکر شهر ماسال قرار دارد. در توصیفش همین بس که در قدیم به آن بهشت گمشده گیلان می‌گفتند. اما برای این سفر جذاب در دل کوهپایه چقدر باید هزینه کرد و قیمت تور ماسال چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز،

اگر برنامه سفر در سر دارید روزهای آخر شهریور یکی از بهترین زمانها برای سفر به شهر ماسال است. طبیعتی شگفت‌انگیز دارای چندین ییلاق و آبشار که ماسال را به منطقه گردشگری تبدیل کرده است. 

 ماسال از شمال به تالش، هشتپر، اسالم، ساحل گیسوم، رضوانشهر، آبشار ویسادر و مرکز خرید آستارا، از جنوب و جنوب غربی به اردبیل و خلخال و از شرق به فومن، ماسوله، صومعه‌سرا و قلعه رودخان دسترسی دارد. دسترسی بی‌نظیر ماسال به شهرهای اطراف باعث شده که به یکی از مراکز توریستی غرب گیلان تبدیل شود.

قیمت تور ماسال

قیمت تور ماسال بسته به زمان اقامت و امکانات متغیر است و از یک میلیون و 200 به مدت یک شب و سفر با اتوبوس 44 نفره توریستی که یک تور اقتصادی و در عین حال مناسب کسانی است که تایم زیادی برای سفر ندارند، شروع می‌شود و تا چهار میلیون و 500 هزار تومان برای یک شب و 2 روز، سفر  با امکاناتی مانند یک شب اقامت در هتل، سفر با اتوبوس 25 نفره VIP همراه با دو صبحانه و یک میان وعده، حمل‌و‌نقل تا ییلاقات با تاکسی‌های محلی و بیمه‌نامه سفر به فروش می‌رسد.

البته تورهایی با چهار وعده غذایی نیز می‌توان پیدا کرد که با قیمتی حدود پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.