فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۵۶۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت تور کوش آداسی شهریور ۱۴۰۳

قیمت تور کوش آداسی شهریور 1403

اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید کوش آداسی مقصد خوبی برای یک سفر لذت‌بخش است. سواحل زیبا، هتل‌های لوکس ساحلی و تفریحات و ورزش آبی کوش آداسی قطعا یک سفر خوب خانوادگی را برایتان به وجود می‌آورد.

به گزارش تجارت نیوز،

در سالهای اخیر محبوبیت کوش آداسی در بین گردشگران زیاد شده از همین رو امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری در آنجا ساخته شده است. ساحل دیدنی، پارک‌های آبی، مناطق تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، بندرگاه‌ها، بازارها و روستاهای سنتی از مناطق جذاب این منطقه به شمار می‌آید. اما برای این سفر چقدر باید هزینه کنیم و قیمت تور کوش آداسی چقدر است؟

قیمت تور کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی از حدود 22 میلیون و 700 هزار تومان شروع و تا 66 میلیون تومان هم به فروش می‌رسد. کمترین قیمت تور برای 6 شب اقامت و سفر با هواپیما، همراه با صبحانه و امکاناتی مانند ترانسفر عمومی رفت‌وبرگشت، تورلیدر فارسی زبان بومی، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا و اتاق استاندارد دو تخته برای هر نفر قیمتی حدود 22 میلیون تومان و بیشترین قیمت برای 6 شب اقامت، سفر با هواپیما، همراه با صبحانه، نهار و شام، ترانسفر عمومی رفت‌وبرگشت، تورلیدر فارسی زبان بومی و بیمه مسافرتی با پوشش کرونا برای هر نفر قیمتی حدود 66 میلیون تومان دارد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.