فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۶۶۵۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت تور استانبول مهر ۱۴۰۳

قیمت تور استانبول مهر 1403

یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به استانبول فصل پاییز است. دمای هوای استانبول در این فصل معمولا خنک است. اما باید منتظر غافلگیری هوا هم بود گاهی ممکن است گرم و خشک و گاهی هم ممکن است بسیار خنک باشد. برای سفر در خزان 1403 به استانبول چقدر باید هزینه کرد و قیمت تور استانبول در مهرماه امسال چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز،

استانبول یا همان قسطنطنیه سابق، شهری با سابقه 2500 ساله در کشور ترکیه است که به سبب جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آن در رده محبوبترین و پربازدیدترین شهرهای گردشگری قرار گرفته است.استانبول از لحاظ جغرافیایی به گونه‌ای است که بخشی از آن در آسیا و بخشی در اروپا قرار دارد که به وسیله پل بسفر به هم مرتبط می‌شوند  که به آن پلی میان دو قاره نیز می‌گویند.

قیمت تور استانبول

قیمت ارزانترین تور استانبول با مبلغ حدودا  16 میلیون تومان شروع می‌شود که این هزینه برای اتاق استاندارد  دو تخته و برای 4 شب اقامت، همراه با صبحانه و شامل امکاناتی مانند سفر با هواپیما، ترنسفر عمومی رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، گشت شهری نیم‌روز و تور لیدر فارسی زبان است. قیمت تور استانبول در گرانترین قیمت با مبلغ 180 میلیون تومان هم به فروش می‌رسد که برای 3 شب اقامت در یک سوئیت هتل 5 ستاره، بدون وعده غذایی با امکاناتی شامل خدمات در اتاق، امکان اتو لباس در اتاق، سالن بدنسازی، جکوزی، حمام ترکی، کمد قفل‌دار، اجاره خودرو با پرداخت هزینه و ... است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.