کد مطلب: ۴۷۳۳۸۲

آی ریتم، متفاوت در دانلود آهنگ جدید

آی ریتم، متفاوت در دانلود آهنگ جدید

یکی از فاکتورهای مهم در جهت دانلود آهنگ جدید، پایداری و ثبات آن سایت می‌باشد که آی ریتم به خوبی این را ثابت کرده است.

یکی از دغدغه‌های امروزه بشر قرار گرفتن در محیطی آرام و گوش دادن به موسیقی است. قطعا برای شما نیز اتفاق افتاده است که به دنبال چنین فضایی بگردید. پس امروز قصد داریم در این مقاله به معرفی سایت آی ریتم رسانه برتر دانلود آهنگ جدید بپردازیم تا این نیاز شما را بر طرف نماییم.

حتما با شلوغی بازار سایت‌های موسیقی روبرو شده‌اید، فضاهای متفاوتی را تجربه کرده‌اید، گاهی سایتی را دیدید که با نهایت قدرت ادامه می‌دهد و گاهی نیز سایتی به کل نابود شده است و هیچ اثری از آن نیست. پس به یاد داشته باشید یکی از فاکتورهای مهم در جهت دانلود آهنگ جدید، پایداری و ثبات آن سایت می‌باشد که آی ریتم به خوبی این را ثابت کرده است. رسانه موسیقی آی ریتم با دارا بودن چنین ویژگی‌هایی که در ذیل نام می‌بریم ممتاز از بقیه است و متفاوت بودن خود را نشان می‌دهد:

- صفحه اختصاصی هر هنرمند + بیوگرافی و دانلود آثارش در همان صفحه
- دسترسی آسان به پخش آنلاین به صورت ویدئویی مخصوص به اشتراک‌گذاری در صفحاتتان
- متن آهنگ به صورت درست و خوانا
- نقد و بررسی کارشناسی شده آهنگ‌های هنرمندان و امتیازبندی آنها بر اساس کیفیت و ساختار موسیقیایی
- ظاهر شیک در عین حال ساده قالب سایت و گیرایی بودن آن
- نبود تبلیغ‌های بنری و پاپ آپ که باعث شلوغی سایت و در نهایت آزار شما شوند
- و …

IMG 20200831 105903

همچنین می‌خواهیم از دریچه هنرمندانی بنگریم که قصد پخش آثار خود را در سایت موزیک آی ریتم دارند، تا ببینیم برای آنها چه چیز هایی لازم است بدانند تا به اصطلاح کلاه گشادی سرشان نرود.

قابل توجه این دسته از دوستان باید عرض کنیم که اول از همه در جایی موزیک‌تان را پخش کنید که ثبات داشته باشد، رتبه الکسای سایت زیر هزار ایران باشد حتی زیر پانصد! (مثل سایت ما) و هم آنقدر گنگ نباشد که آهنگ شما به خاطر شلوغی سایت اصلا شنیده نشود. آی ریتم نه تنها این ملاک‌ها را به خوبی درک کرده است بلکه برای شما یک صفحه اختصاصی نیز در نظر می‌گیرد که شامل بیوگرافی و عکس‌ها و آثار شما می‌باشد.

IMG 20200831 105830

همین الان بدون اتلاف وقت وارد رسانه آی ریتم شوید و علاوه بر دریافت موزیک جدید، موزیک‌های بی‌کلام، رمیکس، دانلود پادکست، دانلود موزیک‌های فیلم و سریال، دانلود آهنگ‌های خاطره‌انگیز و … از دیگر مزایای آن نیز بهره‌مند شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.