به گزارش تجارت نیوز، زمزمه کنارهگیری حجتالله صیدی از ریاست سازمان بورس دوباره مطرح شده است. در همین ارتباط، علیرضا باغانی، فعال و کارشناس بازار سرمایه در ایکس نوشته است: «زمزمه تغییر رئیس (سازمان) بورس؛ حجتالله صيدی به بانک ملی می رود؟ مصطفی امیدقائمی به سازمان بورس؟ نخستین مدیر عامل فرابورس اخيرا مذاکراتی را با برخی چهره های قدیمی و مقبول برای همراهی با وی و پذیرش سمت در سازمان بورس و اوراق بهادار داشته است.»
باید تاکید کرد که هنوز خبر رسمی درباره تغییر رئیس سازمان بورس و جایگزین صیدی منتشر نشده و خبرها در حد گمانهزنیهای رسانهای است. گفتنیست، حجتالله صیدی ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ بهعنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد و دوره ریاست هر رئیس سازمان بورس ۲.۵ سال است. به این ترتیب، صیدی همچنان زمان زیادی برای حفظ صندلی ریاست سازمان بورس دارد.
هرکسی میاد جیبش رو پر میکنه بعد میزارند کنار به داد شغدیر برسید بد بخت شدیم از ۹۳۰ هزار تومن سهم رو خرید کردیم آلان ۸۰ درصد تو ضرر هستیم حتما باید اعتراضمان با شکل خاصی باشه تا باور کنید و بفهمید چه خبره . بابا گوش وچشمتان رو باز کنید
سلام وقت بخیر
خدا کند هرچه زودتر آقای صیدی عوض شوند
سرمایه سهامداران را به باد داده
هرچی آدم با سن بالاست مسولیت مهمی داره، یدرصد بگید شاید فکر یک جوان کارساز تر باشه
تاالان هیچکس برای سازمان بورس ایران با برنامه نبوده متاسفانه هرکی به فکر خویشه
ایشون با دامنه ۳ درصدی بورس و سهامداران نابود کرد!! ای کاش سریع اخراج بشه
از ۹۹ تاالان که همشون یه جور بودند بیش از هفتاد درصد سرمایه مون را توی پنج سال نابود کردند ورفت
جناب صیدی کارنامه قابل قبولی دارند لذا بنظر بنده باید ابقا شوند