به گزارش تجارتنیوز، اصغر بالسینی درباره اختلال سایت حراج سکه و عدم دسترسی مردم برای ثبت سفارش و شرکت در حراج امروز اظهار داشت: به دلیل ازدحامی در سامانه برای ثبتنام و احراز هویت و همچنین ثبت سفارش وجود دارد، سایت برخی از متقاضیان برای ورود به سایت https://market.ice.ir/ دچار مشکل شدند.
وی ادامه داد: البته در حال حاضر عدهای فرایند احراز هویت و ثبت سفارش را انجام دادهاند و در حال انجام هستند اما به دلیل تقاضای بالا سایت برای عدهای باز نمیشود.
باسینی افزود: ثبت سفارش و شرکت در حراج سکه امروز تا ساعت 15 ادامه دارد و کسانی که تا این ساعت امکان احراز هویت و ثبت سفارش نداشتند تا ساعت 15 امروز مهلت دارند و در این مدت میتواند به سایت مراجعه کنند. نکته بعد اینکه فرایند ثبت نام و احراز هویت 24 ساعته و 7 روز در هفته است و امکان احراز هویت و ثبت نام در هر ساعتی از شبانه روزی و در تمام هفته وجود دارد.
بهزودی حراج سکه تکرار میشود
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از برگزاری حراج دوم در روزهای آینده خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند و عجله هم نکنند تا پایان امسال حراج سکه تکرار میشود و ادامه خواهد داشت و در روزهای آینده آگهی بعدی برای حراج دوم را منتشر میکنیم.
بالسینی با بیان اینکه تقاضا برای ثبت سفارش و شرکت در حراج سکه، امروز به شدت بالا است، تاکید کرد: مردم عجله نداشته باشند، کسانی که امروز نتوانستند در حراج سکه شرکت کنند، میتوانند در حراج بعدی شرکت کنند و بلافاصله تاریخ حراج بعدی را اعلام میکنیم.
وی درباره سقف و کف ثبت سفارش سکه گفت: برای حراج امروز افراد می توانند برای حداکثر 5 قطعه ربع سکه ثبت سفارش داشته باشند.
مرگ بر دولت مردم فریب….
سامانهٔ بورس کالا که ظرفیت پذیرش خیلی بیشتر از اینها رو داشت ول کردن که این آبروریزی رو راه بندازن. حماقت را پایانی نیست.