به گزارش تجارت نیوز، شرکت توزیع نیروی برق در موقعیت های مختلف اعلام کرده است که مردم در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت های برق ۱۲۱ اعلام کنند.
به گزارش تجارت نیوز، شرکت توزیع نیروی برق در موقعیت های مختلف اعلام کرده است که مردم در صورت بروز هرگونه خاموشی موردی و یا قطعی برق، موارد را به سامانه فوریت های برق ۱۲۱ اعلام کنند.
آخه این چه حوادث برقیه که سه ساعت باید پشت خط بمونی ؟
اخه انصاف کجا رفته از ساعت ۲ برق رفته الانم هی برق میره میاد یعنی چه دو ساعت هم ک باشه الان باید برق بیاد
برقو ۴ ساعت قطع میکنید به مردم فکر میکنید اصلا شما انسانید ؟
تابستان تمام وسیله های برقی ماباقطعی برق سوخته الان هم پول برق۷۳۰۰ملیون اومده خدالعنتت کنه که همچین مردم رابیچاره کردید
بسته دیگه چه وضعشه از ساعت سه بعدازظهر برقا رفتن الان ساعت ده شب هنوز نیومدن. جمع کنید برید به خدا مردم دیگه کم اوردن بردین بیچاره شدن بچه یک ماهم از ساعت سه توی گرما مونده
ساعت 11 ظهر برقا رفتن تا 1 ظهر، چرا الان که 5 عصره هم دوباره برقا قطع شدن!؟؟؟؟؟؟؟چرا باید بچه 4 ماهه تو گرما بمونه؟؟؟؟ کسب کار مردم چرا باید بخوابه بخاطر برق؟؟ وسایل برقی خراب بشن کی پاسخگوعه؟؟؟ واقعا از آه مردم نمیترسید اینطور میکنید
من از اداره برق خواهش دارم کی برق میاد دو ساعت برق نیامده است خالم بی برق نمیتونه خیاطی کنه
بابا دیگه مردمو دیونه کردین از صبح اندیشه شهرک مریم سه بار برق قطع شده چ وضعشه بدبختیمونو به کی بگیم