به گفته نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی از این هفته با حمایت دولت و بانک مرکزی کارت اعتباری به عنوان وام در اختیار سهامداران سهام عدالت قرار میگیرد.
صاحبان سهام عدالت 50 تا 60 درصد سهامشان وام میگیرند (ویدیو)
به گفته نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی از این هفته با حمایت دولت و بانک مرکزی کارت اعتباری به عنوان وام در اختیار سهامداران سهام عدالت قرار میگیرد.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- نیروی دریایی سپاه: نقاط استقرار ارتش ترورستی آمریکا در منطقه مورد اصابت قرار گرفت
- تجاوز مجدد نظامیان صهیونیست به خاک سوریه
- ادعای ونس: اگر ایران درباره نحوه اجرای تفاهم نامه اختلاف نظر دارد، تماس بگیرد
- رئیس کمیسیون امنیت ملی: رئیسجمهور شکستخورده آمریکا به اصول مذاکره یا آتشبس پایبند نیست
- بورکینافاسو روابط دیپلماتیک خود را با فرانسه قطع کرد
- آماده باش پایگاههای نظامی آمریکا در خلیج فارس
- صدای چند انفجار در سیریک هرمزگان شنیده شد
- اعتراف آمریکا به نقض آتش بس؛ سنتکام حمله به ایران را تائید کرد
- امضای چارچوب سه جانبه صلح؛ ادعای آمریکا برای کمک ۳۰ میلیون دلاری به ارتش لبنان
- تاکر کارلسون: اسرائیل به ترامپ درباره برنامه هستهای ایران دروغ گفت
سلام دوستان .من از۱۳خردادسهامموفروختم ب بانک ملت ولی فقط ۸۰۰تومنی واریزکردن واسم اخه مگ میشه ..اینه سودسهام ۳۰درصدبانک ملت واریزکن دیگ خواهشن
من پشیمانم سهام رو نفروختم چون قیمت سهام داره به زیر کشیده میشه
اگر بخواهم سهاک عدالت بفروشم العان میشه
چرا کسی پیگیری نمیکنه من 99/4/3 سی درصد سهام عدالت مو از طریق بانک اینده گذاشتم واسه فروش ولی تا الان یک هزار تومن به حسابم نیومده
منم این یک ماه که ۳۰درصد سهام رافروختم والی هنوز چیری دریافت نکردم درصورتی که سخت گرفتارم ماباید چکارکنیم کسی راحلی داره ماراهم راهنمای کنه
سلام کسی میدنه بانک اینده کی واریزی داره بخدا مشکل مالی دارم
من سهام عدالتم رابا همسرم فروختم برای اون از بانک ملی ۲۵۰۰ واریز شده ولی برای من از بانک رفاه هیچی واریز نشده هردومون کارگزاری مفید است.
سلام منم سهام عدالت آزاد سازی مستقیم کردم به بانگ انصار هست چرا سهم من فروشی نمیشه دوماه ثب نام کردم ایومده منم نیاز دارم خاهش دارم رسیده کنید منمون بابک غفرانی از سراب
لطفاواریزکنیدپول سهام راهمه نیازمندهستم من شوهرم دوزن داره رسیدگی نمیکنه اساسهام خانه مادرم هست پول پیش نداشتم ازمجبوری سهام خودرافروختم
عجب
آهوی دارم خوشگله
چراسهام عدالت من هنوزواریزنشده من خیلی پول لازم هستم سه ماه هست که سی درصدفروختم هنوزهیچ مبلقی واریزنشده الهه بوزدارهستم
سلام
میگن با کارت اعتباری فقط باید کالا خرید اگه اینطوریه بفروشیم به نفعمونه هرکی موافقه لایک کنه تا تجارت نیوز پیگیر این مسله باشه
من سهاممو فروختم چرا اولش دوبار برام یه پول کمی ریختن ولی دیگه خبری نشد با اینکه سی درصد دومم فروختم خاهشن رسیدگی کنین
باسلام من از سی د صد و نه از شصد درصد از سهام عدالتم چیزی نصیبم نشده رفتن بانک ملی میگه با ما نیست نیگن کار گذاری ،خواهشن پیگیر بشین من یه ادم از کار افتاده و دوچار بیماری رماتز هستن خواهشن راهنمایی کنید مارو