کد مطلب: ۸۹۳۱۹۰

قیمت فیات ۵۰۰ اعلام شد

قیمت فیات 500 اعلام شد

فیات 500 از جمله معدود خودروهای غیرچینی در بخش واردات خودرو است. اکنون قیمت این خودرو اعلام شده است تا تحویل آن به مشتریان طی روزهای آتی آغاز شود. بر اساس اعلام شرکت پارسیان موتور مانلی، قیمت فیات 500 معادل دو میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد بود. این قیمت با احتساب کلیه موارد قانونی همچون شماره‌گذاری، عوارض، مالیات و سایر پرداخت‌های قانونی اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، فیات 500 از جمله خودروهایی است که با کمترین تغییرات طی سالیان اخیر روی خط تولید قرار داشته‌اند. البته شرکت فیات به طور همزمان نسخه برقی این خودرو را نیز به تولید می‌رساند. این خودرو طی دوره قبلی واردات نیز در تعدادی بسیار محدود به بازار ایران رسید. نسخه جدید فیات 500 که اکنون وارد بازار ایران شده است، با مدل 2023 و موتور 1.2 لیتری به دست مشتریان می‌رسد. این پیشرانه از سیستم هشت سوپاپ بهره می‌برد که حداکثر راندمان آن 69 اسب‌بخار قدرت و 102 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس نیمه اتوماتیک یا AMT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد.

هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، دوربین و سنسور پارک عقب، سقف شیشه‌ای، سیستم صوتی به همراه نمایشگر دیجیتالی، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور باران و نور، کروز کنترل، حالات مختلف رانندگی و شیفترهای دنده پشت فرمان از جمله تجهیزات این خودرو هستند.

قیمت فیات 500 کارکرده در بازار چقدر است؟

با اعلام قیمت فیات 500، انتظار داریم تا این خودرو به وضعیت نسخه قبلی‌اش در بازار آزاد دچار شود. نمونه‌های قبلی فیات 500 نیز حضور کوتاهی در بازار ایران داشتند و به سختی می‌توان نسخه‌ای از آن‌ها را در خیابان دید. این خودروها با مدل 2014 و 2015 به بازار ایران عرضه شدند. موتور نصب شده روی آن‌ها نیز از نوع مشابه با نسخه 2023 بود. در حال حاضر قیمت فیات 500 کارکرده در بازار حدود 2.7 میلیارد تومان است که به هیچ عنوان برای مشتریان جذاب نیست. البته امیدواریم با عرضه نسخه‌های جدید این خودرو، قیمت نسخه‌های قبلی به محدوده‌های پایین‌تر کاهش یابد.

 

منبع : دیجیاتو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.