فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۳۸۸۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات ایران خودرو ۱۸ شهریور ۱۴۰۳/ بازار در سراشیبی قرار گرفت + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو 18 شهریور ۱۴۰۳/ بازار در سراشیبی قرار گرفت + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 18 شهریور 1403 در تعدادی از محصولات به استثنای دو خودرو با روند کاهشی شروع به کار کرد. البته بازار باقی محصولات این شرکت به اغما رفته و از حرکت ایستاده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه 18 شهریور 1403 اعلام شد. تعدادی از محصولات روند نزولی به خود گرفته اما برخی دیگر با همان نرخ‌های پیشین در بازار معامله می‌شوند.  

گفتنی است که محصولات شرکت ایران خودرو نسبت به سایر شرکت‌ها با تغییر بیشتری مواجه شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی مخصوصاً ایران خودرو روند نزولی به خود گرفت.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما از دسته محصولات محبوب ایران خودرو امروز رکورددار افت قیمت در بازار داخلی شده و با افت 14 میلیون تومانی به قیمت 755 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس (6 سرعته) از ارزان‌تر نوع خود امروز یک میلیون تومان ارزان شده و با قیمت 782 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 و انواع مدل این خودرو امروز با تغییر قیمتی همراه شده و خودروی مذکور با افت هفت میلیون تومانی به قیمت 880 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

سورن پلاس برخلاف مدل‌های این خودرو با تغییر قیمت مواجه شده است خودروی مذکور با رشد یک میلیون تومانی به قیمت 694 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این خودرو در طول 11 روز 25 میلیون تومان گران شده است.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.