کد مطلب: ۹۰۱۳۵۳

برای صعود بزرگ بیت کوین آماده شویم؟

برای صعود بزرگ بیت کوین آماده شویم؟

حجم معاملات اسپات بیت کوین رقم ۴۶٫۲۶ میلیارد دلار را تجربه کرد که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خرد بیشتری شروع به خرید این ارز دیجیتال کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق گزارش‌ها، حجم معاملات اسپات بیت کوین از ابتدای سال تقریباً ۶۸۰ درصد افزایش یافته است.

در همین حال، داده‌های پلتفرم Coinglass نشان می‌دهند که تعداد آدرس‌هایی که حداقل ۱۰ دلار بیت‌ کوین دارند، در تاریخ ۶ مارس به بیش از ۳۵ میلیون رسیده که افزایش مشارکت سرمایه‌گذاران خرد را نشان‌ می‌دهد.

bitcoin-retail-interest-spot-2

به نظر می‌رسد که علاقه سرمایه‌گذاران خرد به بیت کوین در کره جنوبی نیز افزایش یافته است؛ چرا که قیمت این رمزارز در تاریخ ۵ مارس در آپ‌بیت، بزرگ‌ترین صرافی کره‌ای، به اوج ۷۲ هزار دلار رسید.

طبق گزارش رمزارز، این اختلاف قیمت که به کیمچی پریمیوم معروف است، از اوایل فوریه همراه با قیمت بیت کوین، در یک روند صعودی بوده است.

سرمایه‌گذاران خرد محرک اصلی هستند

از آنجایی که کره جنوبی هیچ ETF بیت کوین تاییدشده‌ای ندارد، خرید اسپات توسط سرمایه‌گذاران خرد احتمالاً محرک اصلی این رشد بوده است.

با توجه به علاقه رو به رشد سرمایه‌گذاران خرد، روند جستجوی آنلاین برای بیت کوین نیز بالاست.

طبق داده‌های گوگل ترندز، میانگین جستجوها در سراسر جهان بین ۳ تا ۹ مارس، ۸۰ بوده که نسبت به رقم ۶۱ گزارش‌شده برای سال قبل که قیمت این رمزارز حدود ۲۰ هزار دلار بود، بیش از ۳۱ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، گزارش‌های دیگر نیز حاکی از آنند که تعداد نقل و انتقالات بیت کوین به کوین بیس، بزرگ‌ترین صرافی مستقر در ایالات متحده، به سمت بالاترین حد خود در سال ۲۰۲۲ در حال افزایش است.

این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران ممکن است در سطوح قیمت فعلی، برای برداشت سود آماده شوند.

منبع : بنکر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.