خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۹۸۰۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پیش بینی رشد قیمت SUI / جهش تراکنش‌ها در شبکه SUI به چه معناست؟

پیش بینی رشد قیمت SUI / جهش تراکنش‌ها در شبکه SUI به چه معناست؟

فعالیت‌های اخیر در شبکه SUI، امید سرمایه گذاران را در برابر نگرانی‌ها در فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) تقویت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شبکه SUI اخیراً شاهد افزایش چشمگیری در فعالیت‌ها بوده است که این موضوع استقامت آن را به‌رغم چالش‌های موجود در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) نشان می‌دهد. اگرچه افزایش تراکنش‌ها، قابلیت انعطاف‌پذیری و پتانسیل این پلتفرم را نشان می‌دهد اما همچنان نگرانی‌هایی در مورد چشم‌انداز تداوم رشد بلندمدت قیمت آن باقی مانده است.

افزایش اخیر در تراکنش‌های شبکه SUI

فعالیت در شبکه SUI طی چند روز گذشته شاهد جهش چشمگیری در تراکنش‌های روزانه و آدرس‌های فعال خود بوده است. این افزایش عمدتاً به دلیل "Spam Sui"، یک dApp در شبکه که مفهوم "Spam to Earn" را بازگو می‌کند، رخ داده است. برخلاف روش‌های معمول استخراج رمز ارز، کاربران با انجام تراکنش در شبکه  SUI، کوین‌های"SPAM" را جمع‌آوری می‌کنند، به طوری که حجم بالاتر تراکنش‌ها منجر به دریافت پاداش‌های SPAM بیشتری می‌شود. با وجود این فعالیت، شبکه توانست بیش از 800 تراکنش در ثانیه را مدیریت کند.

قابلیت‌ها و پتانسیل

حجم بالای تراکنش‌های مدیریت‌شده به وسیله شبکه SUI، قابلیت‌های آن و پتانسیل شبکه برای پذیرش کاربرد‌های بیشتر در دنیای واقعی را نشان می‌دهد. توسعه‌دهندگان و کاربرانی که راه‌اندازی برنامه‌های کاربردی خود را روی شبکه SUI برنامه‌ریزی می‌کنند، ممکن است توانایی شبکه را در مدیریت چنین حجمی بسیار موثر بدانند. با این حال، نگرانی‌هایی در مورد چالش‌های این فعالیت وجود دارد که ممکن است در آینده بر سنتیمنت و اعتبار پشت این شبکه تاثیر بگذارد.

چالش‌ها در بخش دیفای

برخلاف افزایش کلی فعالیت شبکه SUI، بخش دیفای در شبکه SUI با چالش‌های بسیاری مواجه شده است. حجم مبادلات صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) کاهش قابل توجهی پیدا کرده و از ۱۷۰ میلیون به ۹۰ میلیون طی چند هفته گذشته رسیده است. همچنین، ارزش کل دارایی قفل‌شده (TVL) در شبکه SUI به‌شدت کاهش یافته است. با این حال، درآمد تولیدشده به وسیله شبکه نسبتاً پایدار مانده که نشان‌دهنده پایداری آن در برابر کاهش علاقه کاربران به بخش دیفای است.

قیمت SUI و چشم‌انداز آینده

تا لحظه نگارش گزارش، قیمت SUI در حدود ۱.۱۳ دلار قرار دارد که نشانگر افزایش ۵.۰۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. با وجود اینکه توانایی شبکه در تولید درآمد تاثیر منفی نپذیرفته است، اما عملکرد ضعیف در بخش دیفای ممکن است چالش‌هایی برای چشم‌انداز رشد آتی پروژه‌های این فضا به وجود آورد. بازار ارز دیجیتال در شرایط فعلی محتاطانه منتظر توسعه بیشتر و رشد ارگانیک شبکه SUI است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.