خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۴۰۱

جزییات تازه از تغییرات بیمه تکمیلی بازنشستگان

جزییات تازه از تغییرات بیمه تکمیلی بازنشستگان

بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.​

به گزارش تجارت‌نیوز، قرار است دوباره مناقصه پذیرش قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان برای نیرو‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شود. در اندیشه معاصر پیرامون این مطلب بیشتر بخوانید.

آنگونه که در خبرها به گوش می رسد احتمال تغییر شرکت بیمه وجود دارد و قرار است اخیرا دوباره مناقصه پذیرش قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان برای نیرو‌های ذیل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شود؛ از این رو در اندیشه معاصر به موضوع مهم بیمه تکمیلی بازنشستگان پرداخته ایم و در ادامه جزئیات بیشتر بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی را شرح داده ایم.

بیمه تکمیلی بازنشستگان

در سال‌های گذشته، طرف قرارداد صندوق بازنشستگان کشوری برای بیمه تکمیلی بازنشستگان، شرکت آتیه سازان حافظ بود. اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارائه می‌کند.

در این راستا، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران متقاضی این خدمت می‌توانند برای ثبت آنلاین “درخواست برقراری و انصراف” از اول خردادماه به مدت سه ماه تا ۳۱ مردادماه طبق سنوات گذشته اقدام کنند

بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.

شرکت «بیمه ملت» درحالی برنده مناقصه ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری برای سال ۱۴۰۳ شده است که پیش از این شرکت آتیه‌سازان حافظ سال‌ها ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان را بر عهده داشت.

اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال ۱۴۰۳ متعاقباً به اطلاع بازنشستگان خواهدرسید.

جدول تعهدات بیمه تکمیلی ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته توسط صندوق بازنشستگی منتشر و در اندیشه معاصر ارائه شده است.

منبع : عرشه آنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.